Ce audienţe a înregistrat finala celui de-al şaselea sezon „Românii au Talent“, câştigată de Laura Bretan

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pro TV a fost lider incontestabil de audienţă pe toată durata difuzării finalei „Românii au Talent“ de vineri seară. Emisiunea a condus clasamentele atât la nivel naţional, cât şi la oraşe şi în rândul publicului comercial.

Laura Bretan, copila de doar 13 ani care a uluit cu vocea sa puternică, este marea câştigătoare a celui de-al şaselea sezon al emisiunii Românii au talent, câştigând râvnitul titlu de „cel mai talentat român“, dar şi marele premiu în valoare de 120.000 de euro. Podiumul a fost completat de fraţii Adrian, care au îmbinat elemente de dans contemporan, breakdance şi parkour, şi Nadia Buduruşi, care a prezentat un dans la bară mobilă, în timp ce premiul de originalitate, în valoare de 10.000 de euro, a revenit comediantei Anisia Gafton. 

Cea de-a şasea finală a show-ului de talente de la Pro TV a ţinut în faţa televizoarelor, în medie 2,1 milioane de telespectatori din întreaga ţară, în cele peste trei ore şi jumătate. La nivel naţional, show-ul a avut vârf de audienţă 3,4 milioane de persoane, arată Pagina de Media.

Cifrele au fost puţin sub cele obţinute de finala de anul trecut, când a câştigat echipa SpeedCubing, care a înregistrat o medie de 2,2 milioane de telespectatori la nivel naţional.

Pe durata difuzării „Românii au talent“ (20.30 - 1.10), Kanal D a ocupat locul al doilea, cu o medie de aproape 1 milion de telespectatori care au urmărit serialul „Bahar“. Pe locul al treilea la nivel naţional s-a clasat TVR 1, având pe intervalul emisiunii, printre altele, şi amicalul România - Georgia, încheiat 5 - 1. 

La oraşe, finala Românii au talent a avut o medie de 1,4 milioane de persoane, cifre de trei ori mai mari decât cel de-al doilea clasat, Kanal D, urmat din nou de TVR 1 cu aproape 300.000 de telespectatori. 

La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, de la oraşe, Pro TV a fost urmărit în medie de 653.000 persoane, urmat de Kanal D, cu o medie de 151.000 de privitori. Pe locul al treilea s-a clasat de această dată Antena 1, cu filmele de acţiune „Nume de cod:Mercury“ şi „Celularul“, difuzate pe intervalul „Românii au Talent“.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite