Ce audienţe a înregistrat prima ediţie „Starea Naţiei“, după revenirea lui Dragoş Pătraru la TVR. Creşteri considerabile pentru postul naţional

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Jurnalistul Dragoş Pătraru a revenit la TVR cu „Starea Naţiei“, după un an şi jumătate de absenţă, timp în care emisiunea a fost difuzată de postul Digi 24, şi a reuşit să crească considerabil audienţa televiziunii naţionale, mai ales pe segmentul comercial.

Emisiunea „Starea Naţiei“ prezentată de Dragoş Pătraru a revenit la TVR 1 marţi seară şi a reuşit să urce postul naţional în topul audienţelor, având cea mai bună clasare pe segmentul comercial, scrie Pagina de Media

   

NAŢIONAL

La nivelul întregii ţări, „Starea Naţiei“ a fost urmărită, între 22.30 şi 23.20, de peste 250.000 de români în fiecare minut, plasând postul public pe locul opt. Săptămâna trecută, pe acelaşi interval orar, TVR 1 era urmărit de aproape 100.000 de telespectatori.

URBAN

La oraşe, „Starea Naţiei“ a avut o medie de 125.000 de privitori, de câteva ori mai mulţi decât săptămâna trecută.

COMERCIAL

„Starea Naţiei“ a avut cea mai bună clasare pe publicul tânăr (18-49 de ani): locul patru pentru TVR 1 (cu 60.000 de telespectatori). Pe acest segment, Pătraru a jucat în „liga mare“, fiind imediat după marile generaliste, Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.

Ce audienţă făcea Pătraru la Digi 24

În prima lună la Digi 24, media emisiunii „Starea Naţiei“ a fost de 154.000 de români din întreaga ţară, dar vârfurile s-au situat (chiar şi depăşit) la 200.000 de telespectatori. Medie bună pentru Pătraru în prima lună de Digi la oraşe: 131.000 (cu vârfuri de 185.000 şi minime între 20.000 şi 96.000). Pe comercial, media în prima lună de Digi a fost de 50.000 de telespectatori (cu vârfuri de peste 80.000).

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite