Ce audienţe a înregistrat debutul „Şerifi de România“, noul show de la Antena 1

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Debutul noului show de la Antena 1, „Şerifi de România“, a avut audienţe modeste, plasând postul pe locul trei la nivelul publicului naţional şi urban şi pe locul secund pe targetul comercial, după cum scrie Paginademedia.ro.

În intervalul orar 20.30 – 23.40, la nivel naţional, Pro TV a condus în topul audienţelor cu show-ul culinar „MasterChef“ şi serialul de comedie „Las Fierbinţi“, în timp ce Kanal D a ocupat locul secund datorită serialului turcesc „Furtună pe Bosfor“ şi emisiunii-tabloid „WowBiz“, notează Paginademedia.ro

Aşadar, la nivelul întregii ţări, debutul emisiunii „Şerifi de România“ a fost urmărit de 765.000 de telespectatori, plasând Antena 1 pe locul trei. Locul fruntaş a revenit postului Pro TV, care a atras 1,075 milioane de telespectatori, fiind urmat de Kanal D, cu 1,06 milioane de privitori. 

În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, show-ul prezentat de Dan Negru a avut o medie de până în 500.000 de telespectatori şi a clasat Antena 1 tot pe locul trei. Diferenţa între Pro TV şi Kanal D a fost mică, de această dată în favoarea turcilor, care au ţinut în faţa micilor ecrane 616.000 de orăşeni, detronând astfel postul Pro TV, care a avut 604.000 de privitori.

Pe targetul comercial însă, emisiunea de la Antena 1 a ocupat locul secund, cu o medie de 283.000 de telespectatori, primul loc revenind postului din Pache Protopopescu, care a fost urmărit de 426.000 de telespectatori. De această dată, Kanal D a fost la distanţă de Pro TV, cu 187.000 de privitori. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite