Ce audienţă a făcut Moise Guran la Digi 24 cu prima ediţie „Biziday“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Moise Guran a debutat luni, 14 septembrie, la Digi24, emisiunea „Biziday“ înregistrând cifre peste media din septembrie a postului deţinut de RCS&RDS, după cum scrie site-ul Paginademedia.ro.

La nivelul întregii ţări, prima ediţie „Biziday“ difuzată de Digi 24 a fost urmărită de aproape 70.000 de telespectatori pe minut, postul de ştiri clasându-se astfel pe locul 17 în topul celor mai urmărite staţii de televiziune, potrivit cifrelor publicate de Paginademedia.ro. La nivel urban, Moise Guran a atras atenţia a aproximativ 60.000 de telespectatori, Digi 24 plasându-se pe locul 15. 

Cifrele de audienţă au fost mai bune în ceea ce priveşte targetul comercial, unde emisiunea lui Guran a ţinut în faţa micilor ecrane 35.000 de privitori, fapt ce a aşezat Digi 24 pe poziţia a zecea. Potrivit Paginademedia.ro, jumătate din publicul emisiunii a avut vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

Ca o comparaţie, aceeaşi sursă notează că în primele săptămâni ale acestei luni, audienţa pe intervalul ocupat acum de Moise Guran era de 21.000 de telespectatori pe minut. Topul celor mai urmărite programe din 14 septembrie poate fi consultat pe Paginademedia.ro.
 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite