Câţi români s-au uitat la primul episod din noul sezon „Vlad“, care a fost la bătaie cu „Asia Express“
0La nivel naţional, debutul noului sezon „Vlad“ a depăşit în audienţe reality show-ul de la Antena 1 „Asia Express“.
Luni, 24 februarie, când a fost debutul celui de-al treilea sezon al serialului „Vlad“, Pro TV şi Antena 1, care difuza „Asia Express“, şi-au împărţit publicurile.
Mai exact, „Asia Express“ a acaparat publicul tânăr, în timp ce „Vlad“ a fost preferat de publicul de la oraşe şi de cel din întreaga ţară, potrivit Paginademedia.ro.
La nivel naţional, „Vlad“ a ţinut în faţa televizoarelor 1.364.000 de români, în timp ce show-ul „Asia Express“ a fost urmărit de 1.293.000 de oameni. Pe poziţia a treia în topul audienţelor a urmat Kanal D, cu 1.210.000 de telespectatori pe intervalul 20.30-22.25).
Şi la oraşe Pro TV a obţinut primul loc în clasament, având un public de 695.000 de oameni. Au urmat în top Antena 1, post care a fost urmărit de 680.000, în timp ce Kanal D a avut cu aproape 100.000 de persoane în minus, cifre care au clasat televiziunea pe a treia poziţie.
La nivel comercial, Antena 1 a urcat pe prima poziţie, 371.000 de tineri preferând „Asia Express“. A urmat în top, la mică distanţă, postul Pro TV, cu 341.000 de persoane, iar Kanal D a fost văzut de 245.000 de tineri.