Câţi români s-au uitat la prima ediţie „Vrei să fii milionar?“ de la Kanal D

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Premiera quiz-show-ului „Vrei să fii milionar?“, cu Teo Trandafir la cârmă, a clasat Kanal D în top trei cele mai urmărite posturi de televiziune la nivel naţional şi în rândul publicului comercial.

Prima ediţie a emisiunii de cultură generală „Vrei să fii milionar?“, difuzată la ora 23.00, a pus Kanal D pe locurile trei şi patru în audienţă, postul fiind depăşit de Pro TV şi Antena 1 la nivel comercial şi naţional, iar în mediul urban, postul Antena 3 a urcat pe locul doi, clasând astfel Kanal D pe locul patru, potrivit Paginademedia.

La nivel naţional, cu show-ul „Vrei să fii milionar?“, Kanal D a fost pe poziţia a treia, cu 404.000 de telespectatori. Antena 1 a ocupat primul loc, „Xtra Night Show“ ţinând în faţa micilor ecrane 631.000 de români. Locul doi a revenit postului Pro TV, cu Ştirile urmărite de peste 400.000 de persoane.

La oraşe, audienţa a scăzut la doar 198.000 de telespectatori şi a clasat Kanal D pe cea de-a patra poziţie pe segment, show-ul prezentat de Teo fiind depăşit de Antena 1, cu 390.000 de urmăritori, de Antena 3, cu 239.000 de privitori, şi de Pro TV, cu 228.000 de persoane. 

Pe segmentul comercial, aproape 80.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani au urmărit „Vrei să fii milionar?“, la o distanţă de aproape jumătate faţă de Pro TV. Antena 1 a ocupat primul loc şi a atras 203.000 de tineri.  

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite