Câţi bani a adus „Vulpiţa“ postului Antena 1: cât să plătească destule amenzi maxime date de CNA

Câţi bani a adus „Vulpiţa“ postului Antena 1: cât să plătească destule amenzi maxime date de CNA

Telenovela Vulpiţa a debutat la Antena 1 pe 13 ianuarie FOTO Captură Antena 1

Antena 1 a făcut sute de mii de euro de pe urma telenovelei „Vulpiţa“, care a avut peste 20 de episoade până acum în cadrul emisiunii „Acces Direct“.

Paginademedia.ro a estimat, pe baza audienţelor, câţi bani a încasat Antena 1 din emisiunile în care a fost dezbătută viaţa privată a soţilor Veronica („Vulpiţa“) şi Viorel Stegaru. Subiectul a fost abordat pentru prima dată pe 13 ianuarie. 
 
Astfel, ediţiile „Acces Direct“ au adus postului Intact publicitate între 350.000 şi 450.000 de euro, graţie audienţelor cu mult peste media postului. Spre exemplu, ediţia din 7 februarie a avut o medie de 2,24 de milioane de români, iar vârful de audienţă a fost de peste trei milioane de telespectatori.
 
Telenovela „Vulpiţa“ a adus Antenei 1 şi o amendă de 100.000 de lei (mai puţin de 25.000 de euro) de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA). Cu banii făcuţi de pe urma telenovelei, Antena 1 ar putea plăti lejer cel puţin 14 astfel de amenzi. 
 
Sancţiunea a fost votată în unanimitate (9 voturi), iar amenda este cea maximă care se putea da pentru articolele încălcate, respectiv protecţia minorilor şi respectarea demnităţii umane. 
 
Cazul „Vulpiţa“ a ajuns pe masa CNA după un val de plângeri venite din partea telespectatorilor. Românii au reclamat emisiunea, acuzând postul că promovează analfabetismul, prostia, incultura şi lipsa de profesionalism, dar şi că profită de pe urma acestor oameni, exploatându-i pentru audienţă. Şi reacţiile membrilor CNA au fost extrem de dure. Dorina Rusu a afirmat că programul este „pornografie în toată regula“ şi „un spectacol al degradării umane“, care nu are nicio legătură cu interesul public. 
 
De celalată parte, reprezentanţii Antenei 1 au fost cinici şi au folosit ca principal argument faptul că sunt post comercial, prin urmare urmăresc audienţa, iar posturile concurente fac la fel.
 

Şi Mirela Vaida, prezentatoarea „Acces Direct“ a comentat cazul şi a explicat că emisiunea este lider de audienţă de mai bine de o lună, iar atât timp cât milioane de oameni vor continua să urmărească „telenovela Vulpiţa“, ea va merge mai departe. 

În plus, spune Mirela Vaida, care îndeamnă oamenii să „renunţe la ipocrizie“, emisiunea nu-şi propune să ofere exemple şi să educe copiii, ci are un singur scop asumat: audienţa.

„Telenovela“ a început în urmă cu o lună, când Veronica Stegaru, din Vaslui, acuza faptul că a fost răpită şi violată, pentru ca ulterior să se descopere că lucrurile nu au stat chiar aşa. De atunci, soţii Stegaru din Vaslui şi-au expus zilnic viaţa în direct, cu lux de amănunte, inclusiv sexuale, totul în emisiunea „Acces Direct“, de la Antena 1. Mai mult, cei doi au ajuns în Parlament şi au fost primiţi în Comisia de Agricultură, aspect ce a trecut drept ştire la Antena 3. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: