Cât valorează brandurile Pro TV, TVR şi Antena 1: televiziunea publică întrece postul grupului Intact

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Andreea Esca, la pupitrul ştirilor Pro TV FOTO Pro TV
Andreea Esca, la pupitrul ştirilor Pro TV FOTO Pro TV

O analiză realizată de Brand Finance, cea mai mare firmă independentă globală de consultanţă strategică şi evaluare de business, a stabilit care este valoarea celor mai importante trei branduri de televiziune din România. Pro TV, Antena 1 şi TVR valorează împreună peste 100 de milioane de euro.

Pro TV este cel mai valoros brand media, mai scump decât TVR şi Antena 1 la un loc, potrivit rezultatului unei analize care a luat în calcul (printre alţi factori) atât veniturile, reputaţia, cât şi modul în care aceasta afectează performanţa pe piaţă, scrie Paginademedia.ro

Pro TV, un brand de aproape 60 de milioane de euro

Pro TV este cel mai valoros brand de media. Studiul Brand Finance evaluează Pro TV la 59 de milioane de euro.

În clasamentul general, Pro TV este pe locul 12.

TVR valorează aproape 30 de milioane de euro 

Brandul TVR valorează 27 de milioane de euro şi este pe locul 24 în clasamentul general. 

Antena 1 este estimată la 20 de milioane de euro, mai puţin decât TVR

Cel mai important post de televiziune al grupului Intact valorează cu 7 milioane de euro mai puţin decât televiziunea publică. 

În evaluarea brandurilor au fost luate în calcul atât veniturile, cât şi aşa-numiţii indicatori care ţin de reputaţie. 

Pentru a stabili indicele de forţă a brandului, explică metodologia, „analizăm investiţia de marketing, brand equity (reputaţia acumulată cu clienţii/consumatorii, angajaţii şi alte părţi interesate) şi respectiv impactul acestora în performanţa de piaţă“, explică Mihai Bogdan, director managerial Brand Finance. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite