A fost abominabil din primele clipe când a intrat şi s-a repezit să o sărute pe obraji (în loc să-i sărute mâinile), s-a adresat direct la pertu, cu „draga mea”, cu întrebări proaste precum „vrei să stai pe scaunul meu?”. A răspuns la fel de prost „uite m-am îmbrăcat şi eu frumos că ai venit TU la emisiune” şi timp de două ore n-a încetat a fi plin de prost gust. Soprana a remarcat şi l-a avertizat „este prima oară când ne tutuim”, dar el a contrazis-o eronat. Ori, unei astfel de personalităţi, nici dacă ea îţi permite, nu ai voie să te adresezi direct pe nume şi, ca să-l citez pe Cezar Ouatu, asta „ţine de educaţie”, Cezar adresându-se în aceeaşi emisiune cu „doamna Gheorghiu”.   

Mai grav, Gâdea a fost total nepregătit (de ex. a întrebat-o „câţi ani ai fost căsătorită cu Roberto?”) ca de altfel şi pentru emisiunea din decembrie, când îşi răsfoia hârtiile haotic, adresând iarăşi întrebări nepermise. Gâdea este un prezentator slab, nu are stil şi rafinament şi nici gentileţea necesară abordării cu preţuire a unei femei. Unei personalităţi artistice de talie mondială nu îţi permiţi să-i adresezi nici în privat întrebări personale şi proaste şi cu atât mai mult la o televiziune în faţa a sute de mii de privitori, precum „de când nu mai plângi singură în camera de hotel”, „voi vă iubiţi?”,sau „nu mă aburiţi”. Nu insişti cu cancan-uri. Respecţi omul şi intimitatea sa. Ori el a intervenit brutal în discursul sopranei, a folosit un limbaj superficial şi simplu, având mereu interesul perfid de a produce senzaţie şi nu a ştiut să valorifice eleganţa unei persoane care a cântat în faţa preşedintelui Americii.

În faţa unei distinse doamne nu este permis să ai un comportament de bădăran şi de prost gust. A stat pe scaun în timp ce ea interpreta. Gâdea nu s-a ridicat nici pe departe la prestaţia pe care ar fi trebuit să o aibă pentru un asemenea invitat. S-a comportat jenant şi nedemn, josnic şi ruşinos. A stânjenit mereu cu întrebări personale şi a insistat să obţină răspunsuri aproape împotriva bunului-simţ. A denaturat iremediabil finalul emisiunii. O emisiune ce ar fi trebuit să se încheie cu amintirea melodiei interpretate de soprană nu cu intervenţia unui alt măscărici numit Badea. Un contrast enorm între cele două persoane.

Un jurnalist de o mediocritate şi o obrăznicie rară. Gâdea ar trebui să urmeze cursuri la zi de: bun-simţ, respect, bune maniere, amabilitate, răbdare, bunăcuviinţă, seriozitate, modestie, însă, o astfel de şcoală, dacă s-ar fi înfiinţat în România, el ar fi fost repetent din primul an. Şi, totuşi, în ciuda prostului gust al lui Gâdea - a oferit acelaşi tip de buchet de flori de două ori - Angela Gheorghiu ne-a oferit momente de excepţie, i-a făcut un compliment prezentatorului - o cravată frumoasă-, a fost de acord să interpreteze pentru prima oară în cadrul unei emisiuni televizate, a fost plină de emoţie vibrantă şi delicată. Cred că Angela Gheorghiu nu ar trebui să mai dea curs unor astfel de invitaţii care nu onorează. Are prea mult prestigiu internaţional şi nu este necesar a frecventa studiourile unei televiziuni cu jurnalişti de 2 lei. Cred că Gâdea ar trebui să-şi facă mea culpa şi să citească abecedarul bunului-simţ.

Articolul precedent despre Angela Gheorgiu intitulat "Angela Gheorghiu, ambasadorul nostru in lume"  

UPDATE

La 3 zile dupa acest text sesizez in Revista 22 un text publicat de prof Brindusa Armanca (ex director ICR Budapesta) tot cu referire la jalnica prestatie a lui Gadea. 

" Tutuiala inadecvată, aplombul se­midoct al lui Gâdea, bagatelizarea unei bio­grafii prodigioase, întrebările jenante, cobo­râte mereu la nivelul mondenităţilor ieftine, au transformat interviul într-o mostră de jur­nalism penibil, sesizat de artistă care s-a es­chivat cât a putut pentru a nu lăsa să i se de­gradeze discursul, cu un zâmbet ironic sau aranjându-şi stânjenită breteaua nărăvaşă a rochiei. Nu e o surpriză ignoranţa impetuoasă a lui Gâdea, gargaragiul de serviciu al Antenei 3, lipsa lui de cultură a mai fost demonstrată când a avut în faţă, ce-i drept mai rar, oa­meni de cultură autentici ca Pascal Bruckner sau Mihai Răzvan Ungureanu."