Care au fost cele mai urmărite emisiuni de divertisment în iunie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ultima lună dedicată producţiilor importante de divertisment de pe micile ecrane a arătat care au fost preferinţele românilor.

Luna iunie a marcat sfârşitul sezonului de primăvară pentru televiziunile care au difuzat marile lor show-uri de divertisment. Audienţele pe luna iunie au fost dominate de show-uri precum „Românii au talent“, „Gospodar fără pereche“, „Ce spun românii“ şi „Roata norocului“, notează paginademedia.ro, care arată că „Ochii din umbră“, de la Kanal D, a avut o poziţie bună la nivel naţional, în timp ce „Insula iubirii“, de la Antena 1, a fost pe locul trei pe segmentul comercial, deşi la nivel naţional nu prinde topul de zece.

„Gospodar fără pereche“ cu o difuzare, dar în top 

La nivel naţional, cea mai urmărită emisiune de divertisment a fost „Românii au talent“, cu o medie de 1,6 milioane de telespectatori. „Ochii din umbră“ a prins locul doi, cu o medie de 1,5 milioane de telespectatori, iar „Gospodar fără pereche“, program difuzat o singură dată, a avut locul trei cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori.

În top zece la nivel naţional au mai intrat „Roata norocului“ (1,2 milioane de telespectatori), „Te cunosc de undeva“ (un milion de telespectatori), „Acces Direct“ (856.000 de telespectatori), „Ce spun românii“ (808.000 de telespectatori), „Se strigă darul“ (787.000 de telespectatori), „WowBiz“ (745.000 de telespectatori) şi „ZaZa Sing“ (722.000 de telespectatori). 

La nivel urban, „Românii au talent“ a rămas pe primul loc, cu o medie de 971.000 de telespectatori. Poziţia a doua este ocupată de „Te cunosc de undeva“ (637.000 de telespectatori), show urmat de „Gospodar fără pereche“ (624.000 de telespectatori), „Ce spun românii“ (542.000 de telespectatori) şi „Roata norocului“ (482.000 de telespectatori). Dacă la nivel naţional era pe locul doi, la oraşe „Ochii din umbră“ se află pe locul şase (479.000 de telespectatori). „Insula iubirii“a prins locul şapte, cu o medie de 444.000 de telespectatori, deşi pe segmentul naţional nu prinde topul de zece. 

Publicul comercial a ridicat „Insula iubirii“ 

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, „Insula iubirii“ (310.000 de telespectatori) revine şi mai mult, până pe locul trei, după „Românii au talent“ (430.000 de telespectatori) şi „Gospodar fără pereche“ (351.000 de telespectatori). Topul comercial e competat de „Te cunosc de undeva“ (243.000 de telespectatori) şi de „ZaZa Sing“ (185.000 de telespectatori), de asemenea cu o poziţie mult mai bună pe publicul comercial decât la oraşe şi pe naţional. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite