Campania de Valentine’s Day marca Burger King care a înnebunit internetul: propunere inedită din partea MAI

Campania de Valentine’s Day marca Burger King care a înnebunit internetul: propunere inedită din partea MAI

Burger King a lansat o propunere inedită pentru McDonald's şi KFC FOTO Facebook

De Ziua Îndrăgostiţilor, cea mai neaşteptată idilă e pe cale să ia naştere între Burger King, McDonalds şi KFC, trei dintre marii competitori din domeniul fast food din România. Campania virală face deliciul internauţilor pe reţelele sociale, iar pentru alte companii a fost un prilej tocmai bun pentru a-şi face reclamă în maniere extrem de amuzante.

Ştiri pe aceeaşi temă

Cu ocazia Valentine’s Day, Burger King a demarat o campanie inedită care s-a viralizat rapid în mediul online. 
Burger King le-a făcut o declaraţie de dragoste principalilor săi rivali, McDonald’s şi KFC, printr-o postare pe Facebook în care, pe un fundal roz cu inimă, şi-a „schimbat starea relaţiei“ în „Într-o relaţie complicată – cu McDonald’s şi KFC“, alături de propunerea „McDonald’s, KFC, wanna be my Valentine?“. 
 
Postarea a strâns până la momentul publicării articolului, în 28 de ore de la urcarea imaginii pe Facebook, 10 mii de aprecieri, 4,1 mii de comentarii şi 2,8 mii de distribuiri. 
 

Propunerea făcută de MAI

 
 
În timp ce dragostea nu a fost împărtăşită, KFC şi McDonald’s neoferind până acum o replică concurentului său, alte brand-uri din România au fost inventive şi s-au grăbit să-şi ofere serviciile pentru a facilita stabilirea idilei cu arome de fast-food, promovându-şi astfel produsele şi serviciile. Şi internauţii s-au bucurat din plin de triunghiul amoros propus de Burger King, postările şi comentariile fiind pline de umor. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: