Campania de mobilizare la vot „Ne facem auziţi“, un real succes: mesajele vedetelor au ajuns la peste zece milioane de români

Campania de mobilizare la vot „Ne facem auziţi“, un real succes: mesajele vedetelor au ajuns la peste zece milioane de români

Prima TV, în colaborare cu trupa Vunk, a iniţiat campania „Ne facem auziţi“ FOTO Prima TV

Campania „Ne facem auziţi“, iniţiată de Prima TV împreună cu formaţia Vunk, şi-a atins scopul. Peste zece milioane de români au vizionat mesajele transmise de vedete, iar duminică s-a înregistrat cea mai mare prezenţă la vot din ultimii 14 ani.

Ştiri pe aceeaşi temă

Campania de mobilizare la vot „Ne facem auziţi“ a fost urmărită pe Prima TV şi pe reţelele sociale de peste zece milioane de români. Pe pagina de Facebook a campaniei, peste jumătate de milion de români, atât din ţară, cât şi din străinătate, au recepţionat mesajele. De altfel, postările au avut peste 10.000 de like-uri, iar 2178 de persoane au redistribuit unul din mesajele campaniei.
 
„Ne-am regăsit, ne-am redescoperit şi ne-am făcut auziţi, pentru că suntem mulţi, pentru că suntem sinceri şi pentru că, împreună, suntem puternici. Succesul de astăzi este istoria pe care o vom povesti nepoţilor, care vor copilări într-o ţară de care am învăţat să avem grijă împreună, a declarat Cornel Ilie, solistul trupei Vunk, care, împreună cu Prima TV, a lansat campania „Ne facem auziţi“.
 
Acestei campanii i s-au alăturat, pe măsură ce săptămânile treceau şi ziua de 16 decembrie se apropia, actori, sportivi, cântăreţi şi prezentatori TV. Fiecare dintre ei a transmis admiratorilor un mesaj care îi îndemna „să se facă auziţi“ şi „să se alăture grupului oamenilor care contează, pentru că votează.
 
64,1% din populaţia cu drept de vot, reprezentând peste 11.400.000 de români, au ieşit duminică la vot pentru a se face auziţi, conform datelor oficiale transmise de Biroul Electoral Central (BEC). Acesta este cel mai ridicat procentaj din ultimii 14 ani.

Ştiri pe aceeaşi temă:

Alegeri prezidenţiale 2014: Prima TV demarează campania „Ne facem auziţi“, prin care îndeamnă oamenii să iasă la vot Prima TV demarează de luni, 27 octombrie, campania „Ne facem auziţi“, prin care invită oamenii, în mod special tinerii, să meargă la vot în zilele de 2 şi 16 noiembrie.
 
VIDEO Claudiu Bleonţ şi Cristina Cioran, printre vedetele care s-au alăturat campaniei „Ne facem auziţi“ Claudiu Bleonţ, Cristina Cioran, Doru Todoruţ şi Ioana Petric sunt cele mai noi nume care s-au alăturat campaniei „Ne facem auziţi“ demarată de Vunk şi Prima TV, prin care românii sunt încurajaţi să meargă la vot în zilele de 2 şi 16 noiembrie.
 
Alex Velea, Elena Gheorghe şi Alex Bogdan se „fac auziţi“ la vot Alex Velea, Elena Gheorghe şi Alex Bogdan se alătură campaniei „Ne facem auziţi”, lansată de Vunk şi Prima TV, care invită românii, în special tinerii, să meargă la vot în data de 16 noiembrie.
 
Andreea Raicu merge la vot şi „se face auzită“ Andreea Raicu, Cătălin Botezatu, Lidia Buble şi Ionuţ s-au alăturat campaniei „Ne facem auziţi“, lansată de Vunk şi Prima TV, care invită românii, în special tinerii, să meargă la vot în data de 16 noiembrie.
 
VIDEO Politicienii români şi Patriarhul Daniel, ironizaţi în cel mai nou videoclip al trupei Vunk Formaţia rock Vunk, alături de mai mulţi cântăreţi, printre care Loredana Groza, Gabriel Cotabiţă şi Sişu, a lansat videoclipul celui mai recent single, „Ne facem auziţi“, în care sunt ironizaţi politicienii români şi Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările