Audienţele posturilor TV în noiembrie: cine a urcat şi cine a coborât în top

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pro TV, Antena 1 şi Kanal D au condus iarăşi plutonul posturilor TV care domină audienţele pe luna noiembrie, fiecare având fie plusuri, fie minusuri ale mediei de audienţă.

Kanal D urcă, Antena 1 coboară 

Audienţele TV ale lunii noiembrie, în prime-time (n.r. - interval orar de maximă audienţă, cuprins între orele 19:00 şi 23:00), în mediul urban arată creşteri în dreptul posturilor Pro TV şi Kanal D, în timp ce Antena 1 înregistrează un uşor minus, după două luni de creştere, scrie paginademedia.ro

Antena 1 scade în audienţe după ce timp de două luni la rând, în septembrie şi octombrie, a avut plusuri de 200.000 de telespectatori. Pe de altă parte, din top trei, Kanal D are cea mai mare creştere în Prime-Time, graţie serialului turcesc „Ziua în care mi s-a scris destinul“, scrie paginademedia.ro. 

Astfel, Pro TV a rămas cel mai urmărit post şi în luna noiembrie, cu o medie de 860.000 de telespectatori în prime-time, la nivel urban, un plus de peste 20.000 faţă de luna precedentă, scrie aceeaşi sursă citată. Antena 1 s-a clasat pe locul doi, cu o medie de 690.000 de telespectatori, cu aproape 20.000 de telespectatori sub octombrie. Kanal D a rămas pe locul trei, cu 600.000 de telespectatori medie, cu 120.000 mai mulţi decât în luna precedentă.

Antena 3 (266.000 de telespectatori), România TV (258.000 de telespecatori), Naţional TV (160.000 de telespectatori) şi Prima TV (146.000 de telespectatori), au înregistrat creşteri la rândul lor faţă de luna precedentă.

DigiSport urcă un loc, pe 9, deşi audienţa scade (101.000 de telespectatori). Avansul postului de sport vine pe scăderea mai consistentă a postului public TVR 1. Canalul public scade de la 133.000 de telespectatori în octombrie, la până în 100.000 în noiembrie.

Antena Stars a intrat în top 10, cu o medie de 90.000 de telespectatori. TVR 2, care în septembrie era pe locul 21 seara, a urcat mai multe locuri, până pe 16. Audienţa a crescut de la 36.000 la 56.000 de telespctatori.

Digi 24 urcă de pe locul 18 în Prime-Time în octombrie, pe poziţia 15 în noiembrie, cu 57.000 de telespecatori. Naşul TV are una dintre cele mai mici audienţe ale posturilor de ştiri, cu o medie de 2.000 de oameni, fiind pe locul 54.

Audienţe după media pe zi 

După media pe zi, tot în mediul urban, clasamentul arată în felul următor: Pro TV (389.000 de telespectatori), Antena 1 (328.000 de telespectatori), Kanal D (227.000 de telespectatori), România TV (145.000 de telespectatori), Antena 3 (141.000 de telespectatori), Prima TV (58.000 de telespectatori.).

Din primele 10 locuri, un singur canal are o scădere: postul public TVR 1, care şi coboară două locuri (42.000 de telespectatori) Digi 24 stă mai bine în clasamentul pe zi: postul de ştiri al RCS este pe locul 11 în noiembrie, faţă de poziţia a 14-a în luna octombrie (40.000 de telespectatori). 

TV



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite