Audienţe TV în vremea referendumului. Show-ul „Insula iubirii“ a întrecut toate televiziunile de ştiri la un loc pe publicul tânăr

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Tema referendumului de revizuire a Constituţiei pe tema familiei, din ziua de 7 octombrie, nu a reuşit să adune în faţa micilor ecrane un public tânăr numeros. Staţiile de ştiri au fost depăşite de Antena 1, care a difuzat show-ul „Insula iubirii“.

Pentru publicul tânăr, tema referendumului de revizuire a Constituţiei privind familia tradiţională a fost puţin interesantă: niciuna dintre staţiile de ştiri nu a ajuns nici la 80.000 de tineri pe post, scrie Pagina de Media. 

Publicul între 18 şi 49 de ani a ales, în schimb, show-ul Antenei 1, „Insula iubirii“, în intervalul 21.00-23.00. 

Pe publicul comercial, „Insula iubirii“ a avut o audienţă cât toate posturile de ştiri la un loc, notează sursa citată. Niciun post de ştiri nu a ajuns la 100.000 de telespectatori pe publicul comercial. 

„Insula iubirii“ a strâns în faţa televizoarelor, în fiecare minut, aproape 240.000 de telespectatori.

Dintre televiziunile de ştiri, tinerii au preferat Digi 24, care a fost urmărită de 79.000 de telespectatori. Realitatea TV a fost urmărită de 58.000 de persoane, iar pe locul al treilea, pe publicul comercial, s-a poziţionat Antena 3, cu 45.000 de telespectatori.

La nivelul întregii ţări, cel mai urmărit post de ştiri în intervalul 21.00-23.00 a fost Antena 3. Cu Mihai Gâdea moderator, postul dezbătea avându-i în studio, printre alţii, pe Mircea Badea şi Mugur Ciuvică. Aproape 600.000 de români se uitau la postul grupului Intact. 

Cel mai urmărit post generalist, la nivel naţional, a fost postul turcesc Kanal D, care a ţinut în faţa micilor ecrane peste 1 milion de telespectatori, urmat de Pro TV, cu aproximativ 780.000 de telespectatori, iar pe trei s-a clasat Antena 1, cu 708.000 de telespectatori. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite