Audienţe TV de Paşte: ce programe au urmărit românii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Exatlon a fost cea mai urmărită emisiune în cele două zile de Paşte FOTO Kanal D
Exatlon a fost cea mai urmărită emisiune în cele două zile de Paşte FOTO Kanal D

În prima zi de Paşte, Kanal D a condus clasamentul audienţelor pe toate targeturile. Topul a stat puţin diferit luni, odată cu debutul noului sezon „Chefi la cuţite“.

DUMINICĂ

Pe 8 aprilie, cea mai urmărită emisiune pe toate categoriile de public a fost „Exatlon“, de la Kanal D, arată Pagina de Media.

Reality-show-ul a avut o medie de peste 1,7 milioane de telespectatori la nivel naţional, următoarele trei locuri fiind ocupate de Pro TV, cu Ştirile de la ora 19.00 (1,2 milioane de telespectatori) şi filmele „Noe“ (aproape de 1,2 milioane) şi „Zodiacul chinezesc“ (aproape un milion de persoane). Pe locul al cincilea a urmat Antena 1, cu „iUmor“ (840.000).

„Exatlon“ a avut cea mai mare audienţă şi la oraşe (720.000 de telespectatori), urmat tot de Ştirile Pro TV de la 19.00 şi cele două filme (525. 000). Pe locurile 5 şi 6 au fost „iUmor“ (Antena 1 - 463.000) şi „România, te iubesc“ (Pro TV- 429.000).

În prima zi de Paşte, în faţa televizoarelor au fost mai puţini tineri decât de obicei. Pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Exatlon“ a avut aproape 330.000 de telespectatori, urmat de cele doua filme şi Ştirile Pro TV de la ora 19.00 (între 290.000 şi 260.000 de telespectatori), Rezumatul „Exatlon“ (212.000), „România, te iubesc!“ (202.000) şi pe locul 7, de acestă dată, „iUmor“ (200.000).

LUNI

În a doua zi de Paşte, Kanal D a fost tot pe primul loc cu „Exatlon“, atât la nivel naţional (1,6 milioane telespectatori), cât şi pe urban (730.000), potrivit Pagina de Media. Pe comercial, de această dată, clasamentul a fost condus de Antena 1 cu „Chefi la cuţite“, cu 385.000 de telespectatori, urmat de Exatlon cu 346.000 de privitori.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite