„Asia Express – Drumul Comorilor“, debut în forţă: câţi români au văzut prima ediţie din noul sezon al show-ului

„Asia Express – Drumul Comorilor“, debut în forţă: câţi români au văzut prima ediţie din noul sezon al show-ului

Antena 1 a fost lider de audienţă cu prima ediţie „Asia Express - Drumul Comorilor“ FOTO Antena 1

Antena 1 a fost lider detaşat de audienţă pe toate categoriile de public cu prima ediţie din noul sezon al reality show-ului „Asia Express – Drumul Comorilor“.

Prima ediţie „Asia Express – Drumul Comorilor“ a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe, timp în care Pro TV a difuzat două filme – „Războinicul Vânător şi Crăiasa Zăpezii“ şi „Goosebumps: Îţi facem părul măciucă“. Kanal D difuza „Survivor Romania“ şi jumătate de oră din „Bravo, ai stil!“, pe intervalul „Asia Express“, potrivit Paginademedia.ro
 
Astfel, la nivel naţional, puţin peste 1,2 milioane de români s-au uitat la prima ediţie din sezonul trei al show-ului prezentat de Gina Pistol. Pe locul doi s-a clasat  Pro TV, cu o medie de aproape un milion de privitori pe interval, în timp ce Kanal D a ţinut în faţa televizoarelor 918.000 de români.
 
La nivel urban, tot „Asia Express“ a fost pe primul loc în top. Show-ul de la Antena 1 a fost urmărit de 689.000 de oameni, clasând Pro TV, cu 496.000 de privitori, pe a doua poziţie. În clasament a urmat Kanal D, cu 416.000 de telespectatori. 
 
Tinerii au preferat tot „Asia Express“. La nivel comercial, 352.000 de tineri au pus Antena 1 lider de audienţă, în timp ce au urmat în top Pro TV (262.000) şi Kanal D (140.000).
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: