Antena 1 a dominat audienţele în prima zi de Paşte

Antena 1 a dominat audienţele în prima zi de Paşte

Emisiunea „Chef de râs“, difuzată în prime-time, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public

Antena 1 a fost lider absolut de audienţă, pe toate targeturile (naţional, urban şi comercial) în prima zi de Paşte, potrivit reprezentanţilor postului de televiziune.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pe parcursul întregii zile de duminică, Antena 1 a înregistrat, la nivel naţional, un rating mediu de 3,8 puncte şi o cotă de piaţă de 14,2 procente, în timp ce ProTV a obţinut 2,5 puncte de rating şi 9,5% cotă de piaţă.

În rândul publicului din mediul urban, clasamentul s-a menţinut cu Antena 1 pe primul loc, cu 3,8 puncte de rating şi 14,1% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV l-a urmat pe locul al doilea cu 2,9 puncte de rating şi 10,5% cotă de piaţă.

În ceea ce priveşte publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, postul Antena 1 a înregistrat la nivelul întregii zile de 1 mai (02.00 - 02.00), o audienţă medie de 3,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 16,5%, urmat de Pro TV cu 3,5 puncte de rating şi 14,9% cotă de piaţă.

Antena 1 a dominat clasamentul şi în prime-time, intervalul de maximă audienţă al unei zile cuprins între orele 19.00 - 23.00, pe toate categoriile de public.

Emisiunea „Chef de râs“, prezentată de Vasile Muraru şi Valentina Fătu, difuzată între orele 19.57 şi 22.30 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public. Astfel, pe parcursul difuzarii emisiunii, Antena 1 a înregistrat o audienţă medie de 7,4 puncte de rating şi 15,2% cotă de piaţă la nivel naţional, surclasând „Ferma Vedetelor“ de la Pro TV (20:30 – 22:30), care s-a situat pe locul al doilea cu 5,6 puncte de rating şi 11,6% cotă de piaţă.

Antena 1 s-a situat pe primul loc şi în topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 - 49 de ani (comercial), cu o medie de 7 puncte de rating şi 17% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV s-a clasat pe locul al doilea, cu o audienţă medie de 6,7 puncte de rating şi 16,2% cotă de piaţă.

La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 a înregistrat o audienţă medie de 7,9 puncte de rating şi 16 procente din cota de piaţă, in timp ce ProTV a obţinut 5,9 puncte de rating şi 12,% cotă de piaţă.

Show-ul „Bravo, România!“, difuzat între 22.30 - 01.02, a dominat clasamentele pe publicul urban şi comercial, urmat de programele „Ochii din umbră“ de la Kanal D şi „Clipa de fericire“, difuzată de Pro TV.

Potrivit reprezentanţilor postului de televiziune Antena 1, lider de audienţă pe toate categoriile de public a fost şi filmul „Nea Mărin miliardar“ (17.00), precum şi emisiunea „Te cunosc de undeva“ (09.00), difuzată în reluare.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările