Antena 1 confirmă lansarea formatului „Nomads“: detalii despre noul reality show care urmează reţeta „Exatlon“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Antena 1 a achiziţionat licenţa formatului „Nomads“, un reality show care combină abilităţile fizice şi psihice ale concurenţilor, cu instinctul de supravieţuire şi jocurile de strategie, transmite postul de televiziune.

„Nomads" este un show de aventură şi supravieţuire creat de Caracol Televisión şi care a fost difuzat pentru prima dată sub numele de „El Desafio“ în Columbia, unde de aproape 15 ani a devenit o adevărată emblemă a prime time-ului.

În acest format, trei echipe compuse din vedete, dar şi oameni obişnuiţi, vor fi trimise într-un loc deloc confortabil, unde vor fi supuse unor experienţe extreme, care le vor pune la încercare atât abilităţile sociale, cât şi cele fizice. În ciuda personalităţilor complet diferite ale membrilor, fiecare echipă va trebui să îşi dovedească puterea de rezista sub impactul şocului cultural, dar şi sub presiunea eforturilor fizice.

În fiecare săptămână, aceştia se vor lupta pentru „Teritoriu“, iar în timp ce echipa câştigătoare va fi cazată într-un resort de lux şi va fi răsfăţată zilnic, echipa de pe locul doi va locui într-un sat alături de localnici, unde concurenţilor le vor fi trasate sarcini în schimbul cărora vor primi mâncare şi un loc în care să doarmă. În cele din urmă, cea de-a treia echipă va fi sancţionată şi va trăi întreaga săptămână într-un loc izolat, cu resurse minime.

În plus, la finalul celor şapte zile de încercări grele, doi concurenţi vor fi nominalizaţi pentru „Eliminare“ şi se vor lupta pentru ca unul dintre ei să rămână în competiţie. În ultima etapă a show-ului „Nomads“, ultimii opt concurenţi se vor lupta între ei şi doar unul dintre ei va deveni câştigătorul acestui reality show de aventură.

Emisiunea de tip concurs va fi filmată în colaborare cu o echipă de producţie Eccholine într-o zonă exotică ce va fi dezvăluită în curând.

Producţia „Nomad“” a fost adaptată în mai mult ţări, printre care şi Mexic, unde a ajuns deja la al şaselea sezon, iar de curând a fost lansat şi în Grecia, unde s-a bucurat de un succes major mai ales la nivelul publicului comercial, înregistrând cote de piaţă duble faţă de principalul competitor.

Şi Pro TV a anunţat un nou format internaţional - „Ninja Warrior“-, care urmăreşte acelaşi principiu de competiţii sportive, după ce „Exatlon“, de la Kanal D, a acaparat audienţele şi a luat prin surprindere concurenţa.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite