Adrian Sârbu şi-a vândut „Gândul“ după 13 ani, dar şi alte mărci: cine e cumpărătorul

Adrian Sârbu şi-a vândut „Gândul“ după 13 ani, dar şi alte mărci: cine e cumpărătorul

Adrian Sârbu FOTO Mediafax

Adrian Sârbu a vândut publicaţia „Gândul“, dar şi alte mărci din Mediafax Group, printre care Apropo TV, CSID şi Descoperă.

Ştiri pe aceeaşi temă

Radu Ioan Budeanu, fondatorul revistei „Ciao!“ şi al tabloidului „Cancan“, cumpără mărcile Gândul, Descoperă, CSID, Apropo TV şi Go4IT de la Adrian Sârbu, proprietarul Mediafax Group, preluând inclusiv echipamentele şi angajaţii, conform informaţiilor Profit.ro.
 
Adrian Sârbu a preluat „Gândul“ în 2006, când cotidianul era condus de Cristian Tudor Popescu. 

Mediafax Group, care mai include „Ziarul Financiar“, agenţia de presă Mediafax fiind considerată o entitate separată, se află în insolvenţă din 2015, în principal din cauza datoriilor bugetare, invocate atunci de stat la circa 60 de milioane lei. Pe acest fond şi derulând un plan de reorganizare, Sârbu a început să vândă active şi să oferteze alte bunuri. Astfel, în primăvara acestui an, Sârbu a cedat şi mărcile Prosport şi Promotor. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: