Adrian Fetecău, liderul Vouă, îi critică dur pe Bobonete, Văncică, Diţă şi Raiţ: „Jalnic mod de a face umor“. El vrea să combată „fierbinţelile“ cu un nou proiect

0

Adrian Fetecău (60 de ani), liderul grupului Vouă, anunţă un nou proiect şi îi critică pe colegii de breaslă, despre care spune că fac „un umor deplasat“. El face referire la patru actori din serialul „Las Fierbinţi“, care susţin un spectacol la Sala Palatului sub titulatura de „Kings of comedy“.

Adrian Fetecău a înfiinţat şi coordonează grupul Vouă de peste 35 de ani, iar acum anunţă un nou proiect: canalul de YouTube Vouă TV. Cu această ocazie, umoristul îi critică pe actorii Mihai Bobonete, Mihai Raiţ, Adrian Văncică şi Costi Diţă, care se intitulează „regii comediei“ pe afişul spectacolului pe care îl vor susţine pe 20 decembrie la Sala Palatului. Liderul Vouă subliniază că aceştia au „un mod jalnic de a face umor“, care face rău tinerilor.

„Trăim într-o perioadă în care au apărut regi în toate domeniile, inclusiv în umor! «Kings of comedy» îi vedeţi pe toate gardurile din Capitală, doar că pe afişele care vestesc spectacolul din decembrie de la Sala Palatului se menţionează că acesta este «interzis minorilor»! Păi, nu înţeleg despre ce fel de umor vorbim... Unul interzis liceenilor? Unul la care părinţii trebuie să-şi lase copiii acasă? Unul la care «regii» respectivi nu-şi pot aduce propriii «prinţi», a se citi fiicele şi fii minori? Ca să-l parafrazez pe Eminescu, «când  nimic nu ai a spune», te apuci «să-ţi scoţi şi să-ţi bagi», scremându-te să smulgi aplauzele celor din sală... Jalnic mod de a face umor! I-aş întreba pe «regi» dacă acasă, în faţa părinţilor şi familiilor lor ar putea debita atâtea porcării? Să fim bine înteleşi, eu nu vorbesc de pe poziţia vreunui pudic ciudat, doar mă mir că, după sticla televizorului, lemnul scenei a ajuns să suporte şi el toate măscările care au alterat îngrozitor gustul tinerei generaţii... Una-i să te exprimi în nu ştiu ce club obscur şi alta-i să baţi toba la Sala Palatului, fără să îţi pui problema că faci rău pe termen lung tinerilor care încep să creadă că doar acesta-i stilul în care se mai poate face umor în România“, declară Adrian Fetecău.

Despre noul proiect marca Vouă, el spune că este dedicat celor care „s-au săturat de mitocănia care ne invadează din toate părţile“ şi subliniază că echipa sa şi-a propus să demonstreze că umorul se poate face şi „fără evocarea neîntreruptă a organelor genitale“.

În formula actuală vor evolua actorii Vlad Jipa, Jean Lemne, Andrei Necula şi Florin Nan, vechi membri ai grupului de umor, precum Marilena Chelaru, Ovidiu Mihăilescu şi Dan Caramihai, dar şi Tudorel Filimon, nea Popa din „La Bloc“ şi Candid Stoica.

În noul proiect vor exista producţii în care sunt analizate teme actuale din societatea românească, dar vor fi difuzate şi imagini de arhivă din spectacolele pe care grupul le-a susţinut înainte de ’89, parodiile muzicale semnate de Ovidiu şi Dan, dar şi spectacolul de teatru „Stăpânul Ciolanului“, filmată la Teatrul de Comedie.

„Vă propunem o «grilă» de programe mai altfel decât «fierbinţelile» de pe celelate canale TV. Rămâne să aşteptăm sugestiile dumneavoastră, pentru că patronii Vouă TV nu vor fi decât noi şi voi“, conchide Fetecău.

TV