Două milioane de români, cu ochii pe Nea Marin, la Antena 1

Două milioane de români, cu
ochii pe Nea Marin, la Antena 1

Pacha Man, Andreea Mantea, Nea Marin, Don Baxter şi Gina Pistol au atras 2 milioane de români în faţa micilor ecrane FOTO Antena 1

Antena 1 a urcat din nou pe podiumul audienţelor, clasându-se pe primul loc la nivelul celor trei categorii de public, în urma difuzării celei mai recente ediţii a emisiunii „Poftiţi pe la noi“. Televizinea din trustul Intact a fost urmată de Pro TV cu cifre de până la trei ori mai mici.

Aventurile celor patru vedete puse la treabă de nea Marin în ediţia recentă a emisiunii „Poftiţi pe la noi“ au plasat postul Antena 1 din nou în topul audienţelor. Astfel, ediţia din 29 iulie, în care au apărut Gina Pistol, Andreea Mantea, Don Baxter şi Pacha Man, a atras aproape 2 milioane de români în faţa micilor ecrane, în minutul de aur înregistrat la ora 22:21, potrivit datelor furnizate de Kantar Media.

Totodată, „Poftiţi pe la noi“, în intervalul orar 20:30-22:39, timp în care a fost difuzat, a mai avut un vârf de rating, pe public comercial, de 14,3 puncte şi 35,8% cotă de piaţă, în vreme de Pro TV a avut valori de trei ori mai mici, respectiv 5,1 puncte de rating şi 12,8 procente din cota de piaţă.

La nivel naţional, Antena 1 a fost pe primul loc cu o medie de 7,4 puncte de rating şi 16,3 cotă de piaţă, în timp ce Pro TV a avut 6,6 puncte de rating şi 14,5 procesnte din cota de piaţă.

9,9 puncte de rating şi 26,1% cotă de piaţă a obţinut, în medie, Antena 1 pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani la momentul difuzării emisiunii, fiind urmată de Pro TV care a înregistrat 6,4 puncte de rating şi 16,8 procente din cota de piaţă.

Andreea Mantea, Don Baxter, Gina Pistol şi Pacha Man, deghizaţi pentru a atrage clienţi la pensiune FOTO Antena 1

Pe publicul din mediul urban, Antena 1 a condus topul audienţelor cu o medie de 7,9 puncte de rating şi 17,5% cotă de piaţă, în vreme ce următorul post clasat, Pro TV, obţinea 6,4 puncte de rating şi 14,2% cotă de piaţă.

În ediţia din 28 iulie, „Poftiţi pe la noi“ a ţinut în faţa micilor ecrane nu mai puţin de 1,7 milioane de români, în timp ce Pro TV, cu filmul horror „Noaptea rechinilor“, a oscilat, în funcţie de categoria de public, între locurile trei sau patru.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: