U2 şi Madonna ar putea fi impresariaţi de Live Nation, compania-gigant care organizează concerte

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Formaţi rock U2 FOTO AFP
Formaţi rock U2 FOTO AFP

Live Nation Entertainment, companie-gigant care organizează concerte, este în negocieri avansate pentru a cumpăra societăţile de administrare din spatele formaţiei U2 şi din spatele Madonnei, potrivit mai multor surse care au participat la discuţii, scrie „The New York Times“.

Dacă afacerea va fi perfectată, Live Nation îşi va consolida şi mai mult relaţiile profunde pe care le avea cu U2 şi cu Madonna, două dintre cele mai durabile nume ale industriei muzicale internaţionale, dar şi unele dintre cele mai bine plătite din lume.

Ca parte a înţelegerii, Live Nation ar trebui să plătească celor două societăţi aproximativ 22 de milioane de euro, suma fiind împărţită între Principle Management, compania celor de la U2 deţinută de Paul McGuinness, şi Maverick, compania managerului Madonnei, Guy Oseary, spun aceleaşi surse.

„Sunt foarte încântat că Live Nation ni s-a alăturat pentru a creea această nouă forţă managerială din spatele unui artist. Întotodeauna l-am privit pe Guy Oseary ca pe cel mai bun manager al generaţiei sale şi nu aş nominaliza pe nimeni altcineva care să preia activităţile zilnice ale afacerii noastre“, a declarat Paul McGuinness, contactat de „The New York Times“.

image

Madonna FOTO AFP

Live Nation, care pe lângă promovarea de concerte getionează carierele a aproximativ 200 de artişti, a avut legături strânse cu U2 şi cu Madonna în ultimii ani. În 2007, compania a semnat un contract în valoare de 88 de milioane de euro, care includea promovarea de concerte şi deţinerea drepturilor de autor pentru următorii zece ani, care mai apoi a fost vândut către Universal Music. Mai mult, în 2008, Live Nation a stabilit o înţelegere cu U2 prin care se ocupa de promovarea viitoarelor turnee şi de partea de merchandising, în mod exclusiv, timp de 12 ani.

Printre alte contracte pe care Live Nation le-a mai stabilit cu artişti în această perioadă se numără cele cu Jay-Z şi Shakira. Ofertele au reprezentat o schimbare în domeniul muzical din moment ce artiştii s-au lăsat pe mâna comaniei pentru a compensa pentru pierderile masive în ceea ce priveşte numărul de albume vândute.

Muzică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite