Pepsi filmează România din spaţiu, pentru un scurtmetraj: ia-ţi ia şi pălăria la Electric Castle şi poţi fi unul dintre protagonişti

Pepsi filmează România din spaţiu, pentru un scurtmetraj: ia-ţi ia şi pălăria la Electric Castle şi poţi fi unul dintre protagonişti

Scurtmetrajul va îmbina imagini spectaculoase, muzică, tehnologie şi poveste

Pepsi România îi invită pe toţi cei prezenţi la festivalul de muzică Electric Castle să ia parte la cel mai ambiţios proiect global de scurtmetraj, #PepsiChallenge, un film care va include imagini filmate cu sistemul Urthecast – primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul Staţiei Spaţiale Internaţionale.

Ştiri pe aceeaşi temă

Sâmbătă, 27 iunie, festivalul Electric Castle, desfăşurat la Castelul Banffy din Bonţida, judeţul Cluj, devine scena unei coregrafii elaborate, vizibile din spaţiu, realizate cu ajutorul unei echipe de peste 200 de oameni şi 4.000 de metri pătraţi de pânze în culorile naţionale. Toţi cei aflaţi la Electric Castle sunt invitaţi să urmărească şi să se alăture proiectului #PepsiChallenge, participând la filmarea live de pe 27 iunie, de la ora 13.20, când satelitul echipat cu sistemul Urthecast va trece pe deasupra României. 
 
Scurtmetrajul, care va avea premiera în această toamnă, va îmbina imagini spectaculoase, muzică, tehnologie şi poveste, fiind filmat în locuri şi din perspective diferite, atât pe Pământ, cât şi în spaţiu. Mai mult decât atât, pe parcursul celor patru zile ale festivalului Electric Castle, fanii Pepsi se vor putea implica într-o serie de activităţi distractive, care se vor desfăşura atât pe timpul zilei, cât şi noaptea. 
 

#Ia şi Pălăria – costumele tradiţionale româneşti vor fi vizibile din spaţiu  

Mesajul României filmat din spaţiu va avea în prim plan două personaje reproduse la scară uriaşă, îmbrăcate în costume tradiţionale româneşti şi conectate prin simbolul internaţional al păcii. 
 
Pentru a marca Ziua Universală a iei, pe 24 iunie, Pepsi invită românii din toată ţara să se fotografieze purtând haine tradiţionale româneşti, respectiv o ie sau o pălărie, şi să posteze fotografiile pe Facebook sau Instagram cu hashtag-urile #iasipalaria şi #pepsichallenge. Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina de Facebook Pepsi România. 
 
„Suntem foarte mândri că România participă în acest proiect global, de o anvergură fără precedent. Este un proiect care sfidează convenţiile şi inovează pe toate planurile, inclusiv tehnologie, cinematografie şi marketing. A fost o provocare să găsim cea mai ingenioasă soluţie pentru a crea un mesaj vizibil din spaţiu şi suntem nerăbdători să vedem rezultatul final. Invităm toţi românii să fie cu ochii pe Electric Castle, iar cei care participă la festival să vină accesorizaţi cu ii şi pălării, pe 27 iunie, pentru a susţine povestea acestui proiect unic“, a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices România.
 
Proiectul face parte din campania globală Pepsi Challenge, desfăşurată alături de vedete internaţionale, cu provocări globale şi locale prin care fanii Pepsi din întreaga lume sunt încurajaţi să sfideze convenţiile, să trăiască intens şi să transforme fiecare moment într-unul cu adevărat important.
     

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt consumate în peste 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. În 2014, PepsiCo a generat un venit net de peste 66 miliarde dolari, adus de un portofoliu de alimente şi băuturi ce se completeză reciproc şi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker şi Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă largă de produse alimentare şi băuturi, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste de un miliard de dolari în vânzări anuale de retail.
 
În centrul filosofiei PepsiCo este Performanţa cu Scop - angajamentul de a oferi performanţe financiare la cel mai înalt nivel, creând în acelaşi timp o creştere durabilă a valorii acţiunilor. În practică, Performanţă cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare şi băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalităţi inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului şi de a reduce costurile operaţionale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajaţii noştri la nivel global; şi respectarea, sprijinirea şi realizarea de investiţii în comunităţile locale în care ne desfăşurăm activitatea. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările