KISS FM, radioul nr. 1 în România, dă voce generaţiei Millennials. Un proiect Kiss FM şi DesignThinkers Academy

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
kiss

Iniţiativa Kiss FM de a afla „de la sursă“ cum stau lucrurile cu generaţia Millennials (tinerii născuţi în anii '80 - '90) are la bază o serie de informaţii culese timp de doi ani dintr-o comunitate online de cercetare.

Specialişti în studii de piaţă, la rândul lor reprezentanţi ai acestei generaţii, au stat de vorbă în fiecare zi cu 200 de millennials care au împărtăşit stilul lor de viaţă, modul în care se raportează la diferite industrii, trenduri şi chiar modul de implicare în evenimentele sociale care se întâmplă în România.

Prin acest workshop Kiss FM a deschis dialogul între participanţi, iar ideile generate au demonstrat încă o dată complexitatea acestei generatii, numita cu această ocazie şi ”Generaţia Căutătorilor”. De ce? Pentru că e una dintre primele generaţii care a început să pună întrebări „incomode”, să exploreze şi să caute răspunsuri din mai multe surse, online si offline; este generaţia care explorează şi caută să aplice şi să dezvolte noi trenduri.  

Astfel a aparut booklet-ul „Milenialii: Generaţia Căutătorilor”, care prezinta profilurile acestor căutatori, ele diferenţiindu-se, în principal, prin nevoile, valorile şi chiar temerile pe care le au aceşti tineri.

Iata cele mai importante profiluri:

Căutătorul de Stabilitate - 27% - este cel care îşi doreşte „liniştea, deoarece nu mă simt confortabil în zone de conflict. Îmi doresc stabilitate ca să nu am grija zilei de mâine”.

Căutătorul de Conexiuni - 26% - se simte „ataşat de familia şi prietenii mei şi cred că oamenii care ne înconjoară ne definesc! Sentimentele de apartenenţă, de iubire, de grijă, mă definesc cel mai bine!” .

Căutătorul de Originalitate  - 14%-  spune despre el: „Îmi place să mă diferenţiez faţă de restul lumii! Îmi cunosc adevărata valoare, învăţ pentru a mă dezvolta şi pot mereu să demonstrez cât de înzestrat sunt!”.

Căutătorul de Succes - 13% - este mândru, în primul rând, de realizările profesionale: „Am obţinut un job conform aşteptărilor şi muncii mele şi mă face să mă simt mândru de mine”.

kkk

Deşi există tendinţa de a caracteriza aceasta generatie „diferita” de generaţiile anterioare, aceste 4 profiluri scot la iveala o tendinţă des intalnita la populatia tarii: toleranţa scăzută la risc, căutarea zonei de confort şi siguranţa zilei de mâine.

Astfel Generaţia Căutătorilor prefera produse şi servicii care să îi ajute să aibă grijă de cei dragi (73%), care îi fac să se simtă relaxaţi şi în siguranţă (74%) sau care să îi ajute să uite de grijile zilnice şi să se bucure de viaţă (67%) şi mai puţin produse care să îi facă diferiţi şi originali (55%) sau puternici şi influenţi (52%).

Toate aceste informatii relevante despre generaţia millennials din România au fost materia primă a workshop-ului. Pe baza informatiilor, participanţii au replicat căutarea reprezentanţilor millennials într-un exerciţiu creativ, folosind instrumente de cercetare specifice  DesignThinking.

DesignThinkers Academy este o organizaţie globală fondată în Olanda care inca de la înfiinţare şi-a propus să abordeze provocările de business dintr-o perspectivă centrată pe oameni şi pe dezvoltarea capacităţii de a crea un impact pozitiv. Solutiile DesignThinkers Academy sunt utilizate de companii precum Google, Nike, Coca-Cola, MasterCard, Philips, iar începând din 2018 si în Europa de Est, prin deschiderea unei subsidiare în România.

kkk

Mai multe informaţii despre DesignThinkers Academy Romania sunt disponibile aici: designthinkersacademy.com/bucharest/

De la şcoala DesignThinkers Academy, Thomas de Bresser (Senior Service Designer DesignThinkers Group Amsterdam) şi Lăcrămioara Loghin (co-fondator DesignThinkers Academy Bucharest) au pus la lucru inovaţia şi inspiraţia participanţilor, iar Exact şi WaveTree0 au pus la dispoziţie specialiştii în studii de piaţă, la rândul lor reprezentanţi ai generaţiei millennials: Denisa Apreutesei (Senior Qualitative Researcher în cadrul Exact Business Solutions) şi Adina Manta (Online/ Offline Research Lead în cadrul WaveTree0).

Kiss FM este de 10 ani radioul numarul 1 în România cu o audienţă zilnică de 2,5 milioane de ascultători la nivel naţional, targetul principal fiind ascultătorii din generaţia millennials. Alături de Kiss FM, din acelaşi grup media – AG Radio Holding – mai fac parte Magic FM şi Rock FM, precum şi televiziunile muzicale Kiss TV, Magic TV, Rock TV şi publicaţia online unsitedemuzica.ro.

Muzică



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite