Katy Perry, show incendiar în pauza finalei Super Bowl 2015

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Katy Perry şi-a făcut apariţia pe un leu gigantic FOTO Getty Images
Katy Perry şi-a făcut apariţia pe un leu gigantic FOTO Getty Images

Cântăreaţa pop Katy Perry a uimit publicul cu show-ul din cadrul galei Super Bowl 2015, cel mai urmărit eveniment sportiv şi de televiziune din Statele Unite ale Americii.

Artista americană, în vârstă de 30 de ani, a fost vedeta din pauza celui mai important meci din campionatul de fotbal american, care s-a desfăşurat în Glendale, Arizona, şi a fost transmis în direct de postul de televiziune NBC.

Super Bowl 2015. Katy Perry şi tigrul uriaş

Katy Perry şi-a făcut apariţia pe un tigru uriaş, i-a avut alături pe rockerul Lenny Kravitz şi pe cântăreaţa rapp Missy Elliot, iar concertul de 12 minute a fost unul uimitor şi îndelung apreciat.

Potrivit jurnaliştilor de la „The Guardian“, rezultatul a fost „un moment notabil atât pentru show-ul ireal, cât şi pentru muzică“. „Chiar dacă nu eşti un fan al muzicii semnate de Katy Perry, nu ai cum să nu fii impresionat de interpretarea ei“, notează şi „USA Today“.

  

Printre piesele cântate de Perry s-au numărat „Roar“, hitul de pe ultimul album, „Prism“, „Dark Horse“, „I Kissed A Girl“, iar spectacolul a fost încheiat cu „Firework“. Astfel, Katy Perry s-a alăturat altor nume celebre care au cântat la Super Bowl, inclusiv Madonna, Beyoncé şi Bruno Mars.

Super Bowl 2015. Katy Perry şi-a făcut un tatuaj în cinstea evenimentului

Pentru a celebra evenimentul, cântăreaţa şi-a tatuat pe unul dintre degetele de la mâna dreaptă numărul „XLIX“, semnificând cea de-a 49-a ediţia a celebrei gale şi prima dată când este invitată să cânte. Telespectatorii din SUA au putut viziona şi noile trailere ale unora dintre cele mai aşteptate filme, printre care „Jurassic World“ şi „Pitch Perfect 2“, iar actorul Bryan Cranston şi-a reluat rolul celebrului personaj Walter White într-o reclamă pentru asigurări auto.

Ediţia din 2014 a Super Bowl, transmisă de postul TV Fox, a avut o audienţă medie record, de 112,2 milioane de telespectatori, iar concertul susţinut în pauză de Bruno Mars şi trupa Red Hot Chili Peppers a înregistrat un vârf de 115,3 milioane de telespectatori, potrivit Nielsen.

Industria muzicală consideră gala Super Bowl una dintre cele mai bune modalităţi de promovare, artiştii aşteptându-se la creşteri ale vânzărilor de discuri în urma concertelor din pauza evenimentului sportiv. Super Bowl este folosită adeseori ca o oportunitate de a anunţa lansarea de noi albume şi turnee.

NFL a fost criticată de industria muzicală în 2014, după ce ar fi cerut artiştilor fie să contribuie financiar la organizarea concertului din pauza meciului, fie să împartă o parte din câştigurile de după show cu cea mai populară ligă sportivă din Statele Unite. 


Articole pe aceeaşi temă:

Super Bowl 2015. The New England Patriots au câştigat cu scorul 28-24

VIDEO Reclamele de la SuperBowl 2015. 4,5 milioane de dolari pentru 30 de secunde de publicitate

Cele mai bune showuri din pauza Super Bowl: armonia regelui pop, solidaritatea trupei U2 şi „defecţiunea“ suferită de Janet Jackson

Muzică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite