Andreea Marin Bănică ne arată cuva

Andreea Marin Bănică, fosta „zână a surprizelor“ a fost desemnată ambasador al unei serii de maşini de spălat.

Ştiri pe aceeaşi temă

Astfel, după ce a devenit imaginea unor mărci de detergent, de bijuterii şi a unor autoturisme de lux, vedeta a acceptat să-şi asocieze brandul cu cel al maşinii de spălat LG Direct Drive.

Compania coreeană producătoare de aparate electrocasnice a lansat zilele acestea produsul premium şi campania de imagine aferentă şi speră să vândă până la sfârşitul anului 200 de maşini de spălat „mari în cuvă" (capacitatea cuvei fiind de 11 kilograme), la un preţ de aproximativ 1.000 de euro (4.300 de lei) bucata.

Andreea Marin este prima mămică din România care a spălat deja rufele folosind noua maşină. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările