Articol publicitar

Universitatea Spiru Haret, calitate în învăţământul superior certificată la nivel ISO

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Universitatea Spiru Haret a obţinut, în luna iunie, certificatul de conformitate care atestă faptul că instituţia a implementat şi menţine un sistem de management al calităţii la nivelul standardului internaţional ISO 9001:2008.

Auditul efectuat de Mişcarea Română pentru Calitate, organism acreditat RENAR pentru evaluarea sistemelor de managment, confirmă faptul că Universitatea Spiru Haret şi-a asumat o cultură pro-calitate, pe care vizează să o dezvolte pe termen lung, şi face dovada că întreaga activitate derulată de instituţie este în conformitate cu cerinţele formulate în standardul ISO 9001.

Certificatul, emis la data de 6 iunie 2015, are o valabilitate de trei ani şi trebuie vizat anual până la data reînnoirii, pentru a se asigura menţinerea aceluiaşi nivel de calitate, pe întreaga perioadă.

Procesul de certificare a Universităţii Spiru Haret a presupus analiza următoarelor domenii de activitate: Învăţământ superior de licenţă şi masterat, Cercetare ştiinţifică, Managementul calităţii în învăţământul superior, Formare şi dezvoltare profesională a adulţilor, Managementul şi auditul proiectelor.

Managementul calităţii la Universitatea Spiru Haret

Instituţia pune accent pe dezvoltarea culturii calităţii şi pe optimizarea continuă a procesului educaţional, obiective fundamentale elaborate în Planul Strategic de Dezvoltare Instituţională al Universităţii Spiru Haret.

Conform acestui document, universitatea acordă o atenţie deosebită pentru implementarea, menţinerea şi analiza periodică a sistemului de management al calităţii, urmărindu-se „autoevaluarea şi evaluarea instituţională externă; evaluarea satisfacţiei studenţilor, absolvenţilor şi angajatorilor; revizuirea periodică şi completarea procedurilor de asigurare a calităţii şi a altor documente interne; revizuirea standardelor de calitate şi alinierea acestora la standardele europene şi la principiile celor mai bune practici pe plan european şi mondial.”

Ce înseamnă certificarea ISO 9001:2008

ISO (International Organization for Standardization) este o organizaţie non-guvernamentală internaţională care elaborează norme, reguli, linii directoare şi caracteristici pentru toate domeniile de activitate, prin formularea unor standarde de referinţă, acceptate la nivel global.

Familia ISO 9000 este formată dintr-o serie de standarde ce reglementează sistemele de management al calităţii şi urmăresc satisfacţia consumatorilor, ISO 9001 fiind acela care stipulează cerinţele ce trebuie îndeplinite pentru a asigura conformitatea bunurilor sau serviciilor oferite de o organizaţie.

ISO 9001 este cel mai răspândit standard în mediul de afaceri, independent de domeniul de activitate, existând peste un milion de organizaţii la nivel mondial care au obţinut certificarea calităţii produselor furnizate.

Educație



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite