Vodafone România a încheiat anul 2017 cu 9.944.595 de clienţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Vodafone România a încheiat anul 2017 cu un număr de 9.944.595 de clienţi, reprezentând o creştere de 5,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienţi, 9.221.666 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

Veniturile din servicii raportate pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017 au ajuns la 182,3 milioane de euro, în creştere cu 2,2% faţă de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.

La 31 decembrie 2017, abonaţii serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienţi ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 60%, comparativ cu 41%, respectiv 59%, proporţiile înregistrate în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Consumul de date mobile a crescut cu 71% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, a declarat: „Supremaţia reţelei noastre Supernet™ 4,5G atât pe serviciile de voce, cât şi de date, reconfirmată de cea mai recentă certificare Best in Test, este recunoscută şi de clienţii tot mai numeroşi care aleg serviciile noastre. Ultimele trei luni ale anului 2017 au adus o creştere puternică a bazei de clienţi, pe fondul creşterii ratei de penetrare a smartphone-urilor, în special pe segmentul clienţilor de servicii 4G, care s-a extins cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume. Vodafone Group are divizii în 26 de ţări, 49 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări. La 31 decembrie 2017, Vodafone Group avea 529,1 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 19,3 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India şi toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite