Vodafone, amendată cu 10.000 de lei, pentru că nu a ţinut cont de preferinţele unui client

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Vodafone logo

Unul dintre cei mai mari operatori de telefonie din România, Vodafone, a fost amendată cu 10.000 de lei pentru că nu a ţinut cont de preferinţele exprimate în mod expres de unul dintre clienţii săi.

„Sancţiunea a fost aplicată întrucât operatorul nu a luat în considerare opţiunea unui petent de a nu mai primi mesaje cu promoţii, concursuri şi orice alte mesaje în afara celor ce privesc costurile şi securitatea convorbirilor, opţiune adusă la cunoştinţa operatorului”, a informat Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP). 

Deşi ulterior solicitării sale i s-a confirmat dezabonarea de la comunicările comerciale trimise de operator, acesta a primit pe adresa sa de poştă electronică un alt mesaj nesolicitat din partea Vodafone România S.A., scrie autoritatea.

În acest context, s-a recomandat societăţii să respecte solicitarea petentului de a nu mai primi mesaje cu promoţii, concursuri şi orice alte mesaje în afara celor ce privesc costurile şi securitatea convorbirilor. Totodată, s-a recomandat operatorului luarea măsurilor necesare respectării prevederilor art. 12 din Legea nr. 506/2004, în vederea transmiterii de mesaje comerciale prin mijloace de comunicare electronică numai cu consimţământul expres prealabil al destinatarilor.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite