Vodafone, amendată cu 10.000 de lei, pentru că nu a ţinut cont de preferinţele unui client

Vodafone, amendată cu 10.000 de lei, pentru că nu a ţinut cont de preferinţele unui client

Unul dintre cei mai mari operatori de telefonie din România, Vodafone, a fost amendată cu 10.000 de lei pentru că nu a ţinut cont de preferinţele exprimate în mod expres de unul dintre clienţii săi.

„Sancţiunea a fost aplicată întrucât operatorul nu a luat în considerare opţiunea unui petent de a nu mai primi mesaje cu promoţii, concursuri şi orice alte mesaje în afara celor ce privesc costurile şi securitatea convorbirilor, opţiune adusă la cunoştinţa operatorului”, a informat Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP). 
 
Deşi ulterior solicitării sale i s-a confirmat dezabonarea de la comunicările comerciale trimise de operator, acesta a primit pe adresa sa de poştă electronică un alt mesaj nesolicitat din partea Vodafone România S.A., scrie autoritatea.
 
În acest context, s-a recomandat societăţii să respecte solicitarea petentului de a nu mai primi mesaje cu promoţii, concursuri şi orice alte mesaje în afara celor ce privesc costurile şi securitatea convorbirilor. Totodată, s-a recomandat operatorului luarea măsurilor necesare respectării prevederilor art. 12 din Legea nr. 506/2004, în vederea transmiterii de mesaje comerciale prin mijloace de comunicare electronică numai cu consimţământul expres prealabil al destinatarilor.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: