Viitorul mallurilor: Internetul, fantoma care bântuie jucătorii pe o piaţă în care este crucial „să te culci cu clientul“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Peste o treime din mallurile din România fac parte din prima generaţie de centre comerciale, aşa că există o nevoie stringentă de lucrări de modernizare. Investiţiile proprietarilor de centre comerciale trebuie să depăşească faţada şi să meargă din ce în ce mai mult pe crearea unor experienţe pentru vizitator, au spus specialiştii imobiliari în cadrul conferinţei The Future of Shopping Centers.

Starea din prezent a mallurilor din România nu este cea mai bună, mare parte din centrele comerciale existente având nevoie de modernizări. Astfel, mai mult de o treime din mall-urile din România ar trebui să treacă prin procese de înnoire şi îmbunătăţire, iar costurile totale necesare acestor îmbunătăţiri s-ar ridica la peste 200 de milioane de euro, apreciază oficialii companiei de consultanţă, proiectare şi project management Immpuls.

Pe această piaţă în care investiţiile sunt necesare pentru a face faţă unei competiţii mari, provocările nu vin doar de la celelalte centre comerciale, ci şi din evoluţia puternică a comerţului online şi a evoluţiei obiceiurilor de consum. Oportunitatea Internetului vine în special în contextul necesităţii creării unor experienţe pentru client în mall, mai ales având în vedere tendinţa research online & shop offline, gradul mare de penetrare al smartphone-urilor sau numărul de utilizatori de pe reţelele sociale. Utilizând aceste instrumente, un centru comercial poate fi mai aproape de vizitatori, poate afla ce îşi doresc, îi poate recompensa şi poate crea experienţe customizate.

Citeşte pe wall-street.ro continuarea articolului 

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite