Vânzările BenQ România, sub nivelul așteptărilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reprezentanții BenQ România au afirmat că în acest an vânzările companiei vor crește cu 5-10% în acest an, la 7,5-8 milioane de euro, estimare sub așteptările menționate de oficiali la începutul acestui an, de circa 9 milioane de euro.

"La începutul anului, BenQ estima că vânzările în România se vor apropia de 9 milioane de euro, dar rezultatele din prima jumătate a anului şi trimestrul al treilea arată că vânzările se vor situa între 7,5 şi 8 milioane de euro, cu 5-10% mai mult faţă de 2010. Cantitativ, vânzările noastre au crescut puternic, dar valoric nu au mers la fel de bine, pe fondul orientării clienţilor către produse ieftine", a declarat, ieri, directorul general al BenQ România, Dragoş Salamac, citat de Mediafax.

Directorul BenQ România a adăugat că există o presiune din partea retailerilor care promovează produse ieftine sau care practică, pentru anumite produse, preţuri mai scăzute, obiectivul fiind "agăţarea clienţilor" şi creşterea traficului în magazine."Retailerii nu obţin profit din vânzarea acestor produse, dar câştigă din creşterea traficului în magazine, iar un număr mai mare de vizitatori aduce vânzări în creştere", a spus Salamac.

Potrivit datelor BenQ, compania a înregistrat în primele nouă luni din acest an creşteri ale vânzărilor pe toate segmentele pe care activează la nivel local. Astfel, proiectoarele sunt cel mai dinamic segment, pe care BenQ a avut o creştere de 52%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, fiind urmate de segmentul monitoarelor, cu un plus de 30%, şi cel al camerelor foto, care a urcat cu 8%.

Evoluţia pe segmentul proiectoarelor vine pe fondul creşterii pieţei de profil, dar şi pe fondul majorării vânzărilor pe segmentele business şi educaţional. "BenQ şi-a consolidat poziţia de lider pe piaţa proiectoarelor din România, fiind în linie cu estimările prognozate până la finalul acestui an, care vizează o cotă de piaţă de minim 45%. Estimăm că noua gamă de proiectoare ne va oferi, în continuare, o dinamică mai bună decât a pieţei de profil, cererea de soluţii eficiente energetic din sectorul educaţional şi de business având cea mai mare creştere", a spus Salamac.
Primele nouă luni ale anului au adus vânzări în urcare şi pe segmentul monitoarelor, unde BenQ are o cotă de piaţă de aproximativ 9%, conform obiectivelor vizate pe plan local până la finalul anului.


BenQ România , reprezentanţa producătorului taiwanez de echipamente IT, a raportat în primele nouă luni ale acestui an o creştere a volumului de vânzări de monitoare de aproximativ 30%. Monitoarele reprezintă 48% din vânzările totale înregistrate de BenQ la nivel local. De asemenea, pe categoria camerelor foto digitale, BenQ România a raportat în perioada analizată un avans de 8% al volumului de vânzări, pe o piaţă în care decizia de achiziţie este influenţată de preţul cel mai mic, potrivit lui Salamac.


"Camerele foto contribuie cu aproximativ 13% la vânzările totale raportate de BenQ în România", a mai spus şeful subsidiarei locale.
În România, firma este prezentă din 2002 şi distribuie produsele prin Scop, Darel, RHS şi IT Direct.


Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite