Un hipermarket a lansat aplicaţia care te ajută la cumpărături

Un hipermarket a lansat aplicaţia care te ajută la cumpărături

Unul dintre principalele avantaje ale aplicaţiei este că atât cardul, cât şi toate beneficiile de fidelitate sunt într-un singur loc, oricând la îndemâna clientului.

Ştiri pe aceeaşi temă

Odată cu aniversarea a 15 ani de la deschiderea primului hipermarket în România, cora lansează o aplicaţie mobilă ce promite o experienţă de shopping complexă.
 
„Aplicaţia cora România e un proiect născut din dorinţa echipelor noastre de a răspunde nevoilor clienţilor şi de a le înţelege şi mai mult interesele şi preferinţele în materie de shopping. Pentru livrări online, clienţii noştri au la dispoziţie platforma cora.ro. Aveam, însă, nevoie de un ajutor în magazin, un asistent la cumpărături, care să optimizeze timpul clienţilor noştri şi să îi ajute în organizarea cumpărăturilor”, declară Beatrix Gottlieb, Directorul de Marketing al cora România.
 
Cu acest instrument, cora România transformă cumpărăturile offline în experienţe plăcute, completate cu succes de promoţii atrăgătoare pe care utilizatorii le pot primi chiar în timp ce folosesc aplicaţia în magazin.
Unul dintre principalele avantaje ale aplicaţiei este că atât cardul cora, cât şi toate beneficiile de fidelitate sunt într-un singur loc, oricând la îndemâna clientului. 
 
Cardul de fidelitate şi tichetele de reducere se pot scana direct din telefon, iar clientul le poate verifica în orice moment.
 
Clienţii noştri îşi pot gestiona lista de cumpărături, pot vizualiza un total estimativ, ştiind din timp cât au de plătit la casă, şi îşi pot crea liste de produse favorite.
 
Una dintre funcţionalităţile foarte apreciate de clienţi este scanarea produselor la raft pentru verificarea preţului acestora. 
 
Aplicaţia cora România oferă o experienţă personalizată la cumpărături. Încă de la intrarea în magazin, clienţii pot primi notificări şi sugestii de promoţii şi produse, în funcţie de preferinţele lor. În plus, ei pot consulta toate cataloagele cora valabile în perioada respectivă.
 
Cei care vor să meargă direct la produsul dorit au la dispoziţie funcţia de navigare pe hartă, cu ajutorul căreia pot identifica rapid locul în care se află acel produs.
 
Aplicaţia mobilă cora România poate fi descărcată gratuit din Google Play şi App Store.
 
cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piaţa românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în Bucureşti şi în marile oraşe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanţ comercial cu livrare tip drive din România. Astăzi, reţeaua punctelor cora.ro în sistem drive funcţionează  la nivelul celor patru magazine din Capitală. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil, în afară de Bucureşti, în oraşele Constanţa, Cluj, Bacău şi Ploieşti, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate online dintr-o varietate de peste 40.000 de produse. De curând, a fost lansată şi  aplicaţia cora România, un asistent virtual în magazin, care transformă cumpărăturile de zi cu zi în experienţe plăcute. Aplicaţia poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.
 
Filosofia cora România îi are în centru pe consumatori, cărora le oferă produse şi servicii de calitate, la preţuri accesibile.
 
citeste totul despre: