Un business construit pe genunchi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Monica Mircea avea, la 22 de ani, tot ce-și poate dori un publicitar în România: un salariu dublu față de media pieței, un departament întreg de condus și o droaie de alte agenții la ușă. Game Over? Ba bine că nu!

În cămăruța de patru metri pătrați nu încăpea decât strictul necesar. Un pat de o persoană, un dulap și gata – abia dacă mai aveai loc să te miști. Pentru laptop, în loc de birou, au adus o masă de călcat de-a proprietarului, pe care au sprijinit-o de perete, la picioarele patului. Pe atunci Monica și partenerul ei, Dani Florea, nu-și permiteau să își închirieze fiecare propriul apartament, așa că au găsit o metodă de a locui amândoi în camera Monicăi dintr-un cartier ieftin din sudul Dublin-ului.

Aveau și un sistem: lucrau în schimburi. În timp ce Monica dormea, Dani, cu fundul pe marginea patului și laptopul pe masa de călcat, programa. Apoi rolurile se inversau: de îndată ce Dani se culca, Monica începea să ia la puricat liniile lui de cod, făcând adnotări și modificări.

Află de pe forbes.ro mai multe detalii despre noua generație de publicitari-programatori

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite