Uber a lansat un nou serviciu, în sprijinul celor care şi-au reluat activitatea

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Platforma Uber For Business include acum serviciul Commute, pentru a oferi companiilor care încep să revină la locul de muncă soluţii sigure de deplasare pentru angajaţi.

Odată cu relaxarea restricţiilor impuse pentru limitarea răspândirii epidemiei de coronavirus în România, companiile încep să îşi redeschidă spaţiile de lucru şi să ia măsuri stricte de distanţare socială. Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor pe care mediul de afaceri şi oraşele le au acum, în „noua normalitate”, Uber extinde platforma Uber For Business cu noi servicii care să ajute la transportul angajaţilor în siguranţă. 

Având în vedere că deplasările din timpul săptămânii şi cele către şi dinspre birou vor juca un rol esenţial în revenirea oraşelor şi a economiei locale, Uber a grăbit extinderea serviciului Uber for Business Commute şi a dezvoltat soluţii sigure de deplasare pentru companii. Cu ajutorul noului serviciu Uber for Business Commute, companiile pot oferi ca beneficiu un program de deplasare prin care să acopere costurile pentru drumul spre birou şi înapoi spre casă al angajaţilor, folosind produsele Uber. 

Uber se concentrează pe dezvoltarea de soluţii inovatoare şi sigure, care răspund nevoilor pe care companiile le au în „noua normalitate”. Am observat că platforma şi tehnologiile noastre aduc un plus de valoare companiilor mici, medii sau mari, şi depunem toate eforturile pentru a-i sprijini pe clienţii noştri din zona de business şi pe angajaţii lor, oferindu-le cele mai sigure şi mai convenabile soluţii în timpul recuperării economice. - spune Nicoleta Diaconu, General Manager Uber România. 

Noile soluţii permit companiilor să aleagă atât punctul de preluare, cât şi destinaţia spre care se îndreaptă angajaţii, cum ar fi adresa biroului sau o staţie de tranzit pentru transportul în comun. De asemenea, pot seta orarul şi zilele în care angajaţii pot beneficia de curse, respectând orele de vârf obişnuite sau un nou program de lucru. În plus, pot oferi angajaţilor posibilitatea de a se deplasa la ore convenabile pentru aceştia, inclusiv în timpul nopţii sau dimineaţa devreme, garantându-le o alternativă uşoară, convenabilă şi sigură la utilizarea maşinii personale sau a companiei, fără să fie nevoie să caute parcare.

Pentru a beneficia de noile servicii, companiile se pot înscrie gratuit şi pot crea conturi pentru angajaţi în doar câteva ore, printr-un proces online simplificat. Dintr-un singur cont Uber for Business, companiile pot accesa toate produsele Uber (UberX, Uber Select etc.), fără costuri de activare, abonamente sau cheltuieli minime fixe, plătind doar atunci când utilizează un serviciu. Platforma include şi un panou de administrare a curselor pentru angajaţi, cu opţiuni simple pentru plăţi şi facturi. 

În ultimele luni, pe măsură ce un număr tot mai mare de companii au început să se pregătească pentru întoarcerea angajaţilor la locul de muncă, numărul business-urilor care au solicitat produsele Uber for Business a crescut cu 120% în Europa. Acest trend pozitiv a fost subliniat şi de CEO-ul Uber, Dara Khosrowshahi, care a declarat că, în revenirea companiei Uber, un rol important l-au avut cursele din timpul săptămânii, în intervalul orar 9 am-6 pm. În plus, noile servicii nu vin doar în sprijinul companiilor care se întorc la birou, ci şi al şoferilor, aducând noi posibilităţi financiare pentru aceştia. 

Siguranţa rămâne o prioritate pentru Uber şi în această perioadă, iar în ultimele săptămâni, compania a lansat o serie de măsuri de siguranţă pentru a proteja sănătatea şi siguranţa tuturor utilizatorilor. 

Şoferii şi pasagerii sunt rugaţi să poarte măşti de protecţie şi trebuie să confirme că au luat câteva măsuri de siguranţă înainte de o cursă. În majoritatea ţărilor, şoferii sunt rugaţi să confirme că poartă o mască de protecţie printr-un selfie, înainte de a se conecta în aplicaţie. Atât şoferii, cât şi pasagerii, trebuie să confirme că s-au spălat pe mâini, că au dezinfectat vehiculul şi sunt rugaţi să deschidă geamurile maşinii atunci când este posibil. 

De asemenea, Uber se asigură că toţi utilizatorii sunt responsabili pentru siguranţa lor şi a celor din jur prin implementarea unui nou sistem de feedback care oferă posibilitatea şoferilor şi pasagerilor să raporteze situaţii legate de igienă sau de siguranţă direct în aplicaţie. 

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite