Uber deschide în Bucureşti cel mai mare centru de asistenţă din Europa Centrală şi de Est pentru şoferi şi curieri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
uber

Uber deschide în Bucureşti cel mai mare centru de asistenţă pentru şoferi şi curieri din Europa Centrală şi de Est, în urma unei investiţii de un sfert de milion de dolari.

Centrul va găzdui o echipă de 11 experţi şi are capacitatea de a oferi asistenţă pentru până la 2.500 de şoferi şi curieri pe săptămână.  

În contextul noii legi adoptate de Guvern care reglementează serviciile de ridesharing, noul centru va deveni un accelerator de conformitate, ajutându-i pe şoferi să parcurgă cât mai uşor toţi paşii necesari autorizării. Astfel, centrul va găzdui reprezentanţi din şcoli acreditate care vor oferi şoferilor informaţiile complete cu privire la paşii şi documentele necesare pentru certificarea ca şofer profesionist. De asemenea, va fi un loc în care şoferii parteneri vor avea acces la toate materialele educaţionale pentru a obţine atestate şi unde vor putea participa la sesiuni de informare în vederea obţinerii autorizaţiilor pentru maşină, companie sau ca şoferi independenţi.

Ash Kebriti, General Manager Uber pentru Europa Centrală şi de Est a declarat:  „Această investiţie vorbeşte despre angajamentul noastră faţă de România, unde vedem foarte mult potenţial. În ultimii 4 ani, am lansat serviciul de ridesharing în cinci oraşe şi am adus serviciul de livrare de mâncare Uber Eats şi Uber Green, cu 100% maşini electrice. Pe termen mediu şi lung, ne propunem să devenim o platformă multimodală, pentru ca atunci când vei deschide aplicaţia, să ai acces la toate opţiunile de transport – fie Uber X, trotinete şi biciclete electrice, taxi sau transport în comun. Cu această ocazie, accentuăm din nou că ne dorim să colaborăm cu autorităţile locale şi centrale pentru a reduce traficul şi poluarea. Avem datele şi tehnologia pentru asta şi suntem mai mult decât deschişi să le punem în folosul binelui public.”

Andreea Ticărău, Head of Customer Suport pentru Europa Centrală şi de Est a vorbit despre strategia companiei de a investi în partea de customer support ca principal diferenţiator faţă de competiţie:    „Partenerii noştri ne-au spus că asistenţa eficientă este un aspect important atunci când lucrează cu o platformă de ridesharing. Scopul este să oferim cel mai bun suport şoferilor noştri, strategia noastră având trei mari piloni: un centru modern la standardele globale Uber, o echipă de experţi bine pregătiţi şi training continuu pentru aceştia şi asistenţă premium, personalizată pentru cei mai mari parteneri cu flote, care include şi asistenţă în dezvoltarea afacerilor.”

Nicoleta Schroeder, General Manager, Uber România a vorbit despre planurile companiei în contextul noii legi care reglementează serviciile de ridesharing: „Deschiderea acestui centru coincide cu începutul unui nou capitol pentru Uber în România şi pentru întregul sector al transportului urban. După ce peste 400.000 de oameni au semnat o petiţie în care cereau autorităţilor să reglementeze serviciile de ridesharing, România a făcut un pas înainte către modernizarea transportului urban şi s-a alăturat altor ţări europene care au implementat astfel de reforme. Angajamentul nostru este să respectăm noile reglementări şi să-i sprijinim pe şoferii parteneri să devină autorizaţi în cadrul noii legi. Noul centru va fi un accelerator de conformitate, ajutându-i pe şoferi să se licenţieze sub noua reglementare cât mai repede şi mai uşor.”

Noul centru a fost inaugurat alături de şoferul partener cu cele mai multe curse Uber din România, Mihail Duică. În peste 4 ani, acesta a făcut peste 24.000 de curse şi şi-a menţinut un rating aproape perfect, de 4.99 din 5. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite