Thailanda, din nou în preferinţele turiştilor

Perioada grea prin care a trecut Thailanda după ce a fost lovită de tsunami în anul 2004  pare a se fi încheiat.  Turiştii europeni vor iar destinaţii exotice, iar staţiunile thailandeze par să fie exact ceea ce caută.

Ştiri pe aceeaşi temă

Nici turiştii români nu se lasă mai prejos, dovadă că operatorul român low-cost Blue Air a epuizat toate locurile avioanelor cu destinaţia Bangkok din perioada iunie-august. Blue Air efectuează, din acest an, curse low-cost spre Cuba şi Thailanda, în colaborare cu partenerul său italian Blue Panorama.

Nu la fel de bine stau destinaţii europene  precum Spania sau Portugalia, care înregistrează în acest an o scădere semnificativă a numărului de turişti, fapt resimţit şi în planurile operatorilor. „Blue Air şi-a modificat orarul, scăzând frecvenţa zborurilor cu destinaţii către Spania şi Portugalia, deoarece nu mai prezintă rentabilitate", a declarat, ieri, directorul general al Blue Air, Sherif Ussama.

O apariţie nouă în preferinţele turiştilor este Ciprul, destinaţie ce a câştigat teren în faţa unor competitori puternici de pe piaţa europeană precum Grecia, Italia şi Franţa, care rămân totuşi foarte căutate.

Investiţii la Bacău

Grupul de firme din care face parte şi Blue Air estimează o cifră de afaceri de 500-550 de milioane de euro pentru 2010, după ce anul trecut a înregistrat un rezultat de 500 de milioane de euro. Din acestea, 10 milioane vor fi investite în reabilitarea Aeroportului George Enescu din Bacău, care a avut, anul trecut, un trafic de 200.000 de pasageri.

„Cine nu investeşte în timp de criză nu este pregătit pentru perioada de după aceasta", a declarat preşedintele Blue Air, Gheorghe Răcaru. Întrebat cum a afectat deplasarea norului de cenuşă traficul aerian român, Răcaru a spus că acesta a influenţat mai degrabă percepţia oamenilor. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările