Tarom a sistat toate zborurile către şi dinspre Tel-Aviv. Când vor fi reluate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Operatorul român de transport aerian Tarom a anunţat miercuri că a sistat toate zborurile către şi dinspre Tel-Aviv, ca urmare a restricţiilor impuse de autorităţile israeliene.

„TEL-AVIV

Dragi pasageri,

Ca urmare a restricţiilor de intrare în ţară impuse de autorităţile israeliene, în perioada 12 – 31 martie 2020, TAROM a suspendat operarea către/dinspre Tel Aviv”, a informat compania.

„Intrarea pe teritoriul Statului Israel a pasagerilor care nu sunt cetăţeni sau rezidenţi israelieni este permisă doar în următoarele condiţii:

Cu obligativitatea deţinerii unei aprobări speciale de intrare în ţară de la autorităţile israeliene (Poliţia de Frontieră sau Ministerul Sănătăţii)

sau

Cu obligativitatea de a demonstra că îndeplinesc condiţiile necesare plasării în carantină la domiciliu pentru o perioada de 14 zile conform instrucţiunilor Ministerului Sănătăţii

Toţi pasagerii afectaţi de suspendarea acestor curse pot opta pentru reprogramarea pe date ulterioare a călătoriilor sau rambursarea integrală a biletelor.

Pentru efectuarea modificărilor vă rugăm să contactaţi agentul emitent, agenţia TAROM Tel Aviv help@taromtlv.co.il sau Call-Center TAROM (contact@tarom.ro, tel 021 9361)”, se arată în informare.

Wizz a oprit de marţi zborurile

Wizz Air a anunţat marţi că îşi suspendă cursele pe toate rutele către Tel Aviv şi Eilat începând cu 12 martie ca urmare a deciziei autorităţilor israeliene de a introduce carantina de 14 zile pentru toţi pasagerii care sosesc în ţară, în cadrul acţiunilor de limitare a epidemiei de Coronavirus.

Zborurile din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Sibiu şi Timişoara vor fi suspendate până pe 23 martie, inclusiv.

Referitor la zborurile către Italia, suspendate iniţial până pe 23 martie, măsura se extinde până pe 3 aprilie.

Pasagerii cu rezervări afectate de această modificare vor fi informaţi şi vor fi reprogramaţi automat pe o rută alternativă cât mai curând posibil. Clienţii care au rezervat direct pe wizzair.com sau în aplicaţia pentru mobil a companiei aeriene vor primi o notificare prin e-mail, în care li se oferă reprogramarea gratuită, rambursarea completă a banilor sau rambursarea a 120% din tarifului iniţial sub formă de credit de companie. Pasagerii pot alege între opţiunile de mai sus accesând linkul din e-mail şi alegând cu uşurinţă cea mai bună opţiune prin intermediul platformei noastre de programare individuală.

Wizz Air poate informa doar pasagerii care şi-au făcut rezervarea prin wizzair.com sau prin aplicaţia mobilă a companiei aeriene. Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism – inclusiv agenţiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenţia de unde şi-au achiziţionat biletele.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite