Spre mai bine? Cum stau magazinele online din România la capitolul optimizare şi usability

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Arhivă
FOTO Arhivă

Pagina de produs are un grad de optimizare sub 50%, exceptie facand categoria de florarii online, cu un scor de 56,20%. Gradul cel mai scazut de optimizare pe pagina de produs a fost identificat in industria magazinelor online auto, cu o valoare de 23,60%, rezulta dintr-un studiu al Marketizator.com, platforma de optimizare a conversiilor online din Romania.

Marketizator a realizat o cercetare pentru a afla in ce masura magazinele online din Romania sunt optimizate pentru obtinerea unei rate de conversie cat mai mare. Cresterea ratei de conversie a oricarui magazin online este influentata in mod direct de un site imbunatatit si personalizat, care duce la mai multe vanzari si leaduri.

Analiza este realizata pe un esantion format din cele mai importante 179 magazine online din Romania, care vand produse si servicii din urmatoarele categorii: auto, articole sportive, birotica si papetarie, electronice, jucarii pentru copii, bijuterii & accesorii, home & deco, carti, food, nutritie si suplimente alimentare, bauturi, flori, cosmetice si marketplace) Chestionarul de audit este impartit in trei sectiuni, pentru a analiza rata de conversie pe pagina de produs, pagina de cos si optimizarea generala a site-ului.

Citiţi continuarea articolului pe www.wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite