Skoda vrea să-şi menţină cota de piaţă

Vlad Rusu, directorul general Skoda România, este încrezător în piaţa autohtonă şi în programul Rabla 2010. Cu ocazia lansării celui mai mare break din România, Skoda Superb Tour, Rusu a declarat că speră ca marca cehească să-şi păstreze cota de piaţă de 8% şi în 2010.

Ştiri pe aceeaşi temă

Directorul general Skoda România susţine că marca pe care o conduce va încerca să comercializeze aproximativ 9.000 de modele anul acesta. Asta dacă se păstrează previziunile de 145.000 de automobile vândute, în total, pe piaţa romînească anul acesta.

Un impuls al vânzărilor Skoda vine şi dinspre programul Rabla. Până acum, marca cehească a reuşit să vândă 350 de modele prin programul de înnoire a parcului auto naţional. Vlad Rusu spune că mai sunt în derulare încă 100 de contracte pentru maşini cumpărate cu ajutorul programului.

Directorul Skoda România consideră că marca pe care o conduce este capabilă ca, prin intermediul Rabla 2010, să comercializeze aproximativ 2.000 de maşini. Vlad Rusu a mai declarat că peste 90% din românii care au cumpărat maşini Skoda prin intermediul programului Rabla, au venit cu trei vouchere la ei. În prezent, peste jumătate din modelele Skoda vândute beneficiază de motorizări Euro 5, unde taxa de poluare este zero.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările