Reguli noi pentru cei ce vor să vândă bunuri pe OLX. Cât costă anunţurile

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cumpărăturile online sunt uşor de făcut, dar trebuie verificate atent.

Site-ul de vânzări OLX impune noi reguli pentru postarea anunţurilor în categoria Electronice şi Electrocasnice, aflate în top 3 cele mai populare domenii. Platforma online a limitat numărul de anunţuri ce pot fin postate gratuit şi a publicat şi noile tarife percepute începând cu 18 aprilie.

În dorinţa de a-şi spori veniturile, OLX a făcut reguli noi pentru cei care vor să-şi vândă online electronicele şi electrocasnicele, limitând numărul anunţurilor gratuite pentru televizoare şi sisteme audio – video, telefoane, tablete şi aparate foto la 3; cele pentru laptopuri, calculatoare, jocuri, console, aparate electronice şi electrocasnice la 5; iar pentru accesorii şi componente de telefoane-tablete, laptop-audio-video la 20.

Site-ul a lansat joi 6 pachete de oferte pentru anunţuri, publicând preţul pentru 1 anunţ - cuprins înre 0,41 şi 0,83 euro plus TVA (în funcţie de categoria de produs) până la 500 de anunţuri pentru care se percep sume cuprinse între 30,92 şi 104,03 eurp plus TVA (în funcţie de categorie).

„Pentru utilizatorii privaţi şi business-urile mici, schimbările din categorie sunt minore şi sunt realizate în favoarea utilizatorilor: introducerea de limite elimină duplicatele şi le oferă un plus de vizibilitate. Concret, orice user poate posta în continuare până la 43 de anunţuri gratuite pe lună în categorie - 20 de telefoane, tablete, accesorii audio şi video sau componente de calculator, 5 sisteme de navigaţie sau aparate medicale, 5 jocuri şi console, 5 electrocasnice, 5 laptopuri, 5 aparate foto/video, 3 telefoane şi 3 televizoare.”, a declarat Paul Neagoe, Business Manager  - OLX România

Pentru firmele care folosesc OLX, s-au lansat „pachete de anunţuri şi beneficii extra, gândite astfel încât să-şi managerieze conţinutul într-un mod mult mai profesionist, prin funcţionalităţi extra (o pagină nouă personalizată pentru companie, posibilitatea de a-şi personaliza contul cu logo şi bannere pentru a ieşi în evidenţă în lista de anunţuri, posibilitatea de a importa şi gestiona anunţurile printr-un Web API, link extern către site-ul companiei, statistici pentru cont la 60/90 de zile)”.  

image
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite