Reducere-fulger de 10% la coşul de cumpărături oferită de un mare lanţ de hipermarketuri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
card kaufland

Un mare lanţ de hipermarketuri din România a ajuns la un milion de utilizatori ai cardului de loialitate şi, pentru a sărbători acest lucru, oferă clienţilor o reducere-fulger de 10% la coşul de cumpărături în toate cele 121 de magazine din ţară.

Un milion de persoane folosesc programul de loialitate al Kaufland, Kaufland Card, în doar cinci săptămâni de la lansare.

Astfel, toţi clienţii care deţin un Kaufland Card şi îl prezintă la casă miercuri, 13 martie, primesc o reducere de 10% la coşul de cumpărături.

Compania celebrează şi alături de comunitate şi invită clienţii să decidă care va fi direcţia socială către care Kaufland va dona un milion de lei. Clienţii vor putea vota online, între 13 şi 19 martie, unul dintre domeniile strategice de CSR susţinute de Kaufland România: educaţie, social, mediu şi ecologie, sport şi viaţă sănătoasă sau cultură.

Mai mult, Kaufland România a alocat suma totală de 1 milion de lei pentru angajaţi, ca recunoaştere a contribuţiei lor substanţiale la succesul proiectului. În luna aprilie, angajaţii vor primi din partea companiei vouchere Kaufland a căror valoare totalizează un milion de lei.

În plus, în prima săptămână de la lansare, aplicaţia mobilă care găzduieşte cardul digital, Kaufland – Oferte şi Noutăţi, a fost cea mai frecvent descărcată aplicaţie din România, atât în App Store, cât şi pe Google Play, unde a ocupat locul întâi.

,,Succesul înregistrat de Kaufland Card într-un timp atât de scurt este unul cu numeroase implicaţii. Clienţii au apreciat modernitatea, dinamismul şi sustenabilitatea cardului digital, precum şi beneficiile relevante oferite. Reuşita aparţine întregii noastre echipe, care a avut o contribuţie semnificativă de a crea un proiect în premieră în reţeaua internaţională Kaufland şi care a strâns deja un milion de utilizatori de lucruri bune”, declară Valer Hancaş, Director Comunicare şi Corporate Affairs Kaufland România.

Cardul digital Kaufland poate fi utilizat în toate magazinele din ţară, este foarte uşor de folosit şi oferă:

  • Acces la promoţii cu reduceri semnificative, create exclusiv pentru utilizatorii Kaufland Card; în fiecare săptămână, Kaufland oferă reduceri la câte o categorie de produse;
  • Posibilitatea de a colecta şi folosi puncte bonus de loialitate, pentru achitarea produselor din campanii non-food;
  • Promoţii personalizate, în funcţie de obiceiurile de cumpărare ale fiecărui client – beneficiu ce va fi disponibil ulterior în cursul anului;

Reducerile de loialitate pentru utilizatorii Kaufland Card sunt considerabile, reprezentând un avantaj extra la promoţiile standard şi sunt oferite în fiecare săptămână la altă categorie de produse.

Prin integrarea cardului digital în aplicaţia mobilă Kaufland, clienţii pot avea acces la toate promoţiile disponibile (standard sau de loialitate), precum şi la reţete, la lista de cumpărături comună şi alte noutăţi. De asemenea, în aplicaţie îşi pot vizualiza oricând numărul de puncte bonus de loialitate acumulate şi campaniile promoţionale non-food active la care le pot folosi pentru a cumpăra mai ieftin.

Beneficiile - promoţiile de loialitate şi punctele Non-Food - vor fi acordate la casele de marcat, prin scanarea cardului digital sau fizic. În magazine, promoţiile de loialitate sunt semnalizate prin etichete speciale. 

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite