Produsele tradiţionale şi Transilvania, promovate de România la târgul de turism de la Londra

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Transilvania va fi principala destinaţie turistică din România promovată în faţa publicului britanic
Transilvania va fi principala destinaţie turistică din România promovată în faţa publicului britanic

Transilvania, ca destinaţie turistică, dar şi produsele tradiţionale româneşti vor fi promovate de Autoritatea Naţională de Turism la „Destinations” 2016 care se va dsfăşura la Londra.

Târgul de turism de la Londra  va avea loc între 4 şi 7 februarie. „Destinations” este cel mai mare târg de turism organizat în Marea Britanie şi atrage peste 35.000 de vizitatori pe ediţie.

Citiţi în Adevărul Financiar:  Cum îi atragem pe ruşi în România: Circuitele în Maramureş, Bucovina şi Delta Dunării, oferta pentru piaţa rusă de turism

Anul acesta vor participa peste 800 de companii din industria turismului din 90 de ţări.

După ce Lonely Planet a plasat Transilvania pe  locul 1 în topul regiunilor din întreaga lume de vizitat in 2016, Autoritatea Naţională în Turism (ANT) va promova această regiune publicului britanic.

Citiţi în Adevărul Financiar: Cum să ne tratăm turismul: Staţiunile balneare din România, un tezaur ruginit cu potenţial uriaş

„În 2016 nu mai trebuie să existe turist în Marea Britanie sau oriunde altundeva în lume care să nu fi aflat de Transilvania, România. Şi care să nu-şi dorească să ne viziteze măcar o dată. Iar dacă vin în Transilvania îi invităm să-şi extindă sejurul pentru că România are atât de multe de văzut şi trăit în toate zonele sale geografice”, a declarat reprezentantul ANT la Londra, Răzvan Marc.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite