OMV Petrom a luat o serie de măsuri pentru asigurarea furnizării de energie în condiţii de siguranţă pentru clienţi şi angajaţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

OMV Petrom, cea mai mare companie de energie din Europa de Sud Est, a implementat o serie de măsuri pentru a asigura buna desfăşurare a activităţilor şi pentru a proteja sănătatea angajaţilor şi clienţilor, susţinând efortul autorităţilor şi al populaţiei de a combate răspândirea coronavirusului COVID-19.

“Ne confruntăm cu o situaţie globală fără precedent, care necesită un răspuns rapid şi ferm din partea oamenilor, a companiilor şi a autorităţilor. Ne-am mobilizat echipele şi lucrăm îndeaproape cu autorităţile pentru a asigura energia de care ţara are nevoie, implementând în acelaşi timp măsuri adecvate pentru sănătatea angajaţilor şi clienţilor noştri.”, a declarat Christina Verchere, CEO OMV Petrom.

Pentru a asigura furnizarea de energie, OMV Petrom a activat Planul pentru Continuarea Activităţii, care preved măsuri specifice pentru asigurarea continuităţii operaţiunilor noastre esenţiale, ţinând cont de etapele

diferite ale situaţiei generate de coronavirus. O echipă de management special desemnată monitorizează

zilnic situaţia şi lucrează intens să ţină sub control impactul asupra operaţiunilor şi al infrastructurii critice.

Activitatea în zonele de producţie din Upstream, în rafinărie şi în centrala electrică a fost organizată astfel

încât să asigure continuitatea operaţiunilor, implementând în acelaşi timp măsurile impuse de autorităţi.

Pentru protejarea angajaţilor şi clienţilor noştri, am implementat lucrul de acasă pentru angajaţii care

pot lucra de la distanţă şi am flexibilizat programul de lucru. Folosim în mare măsură aplicaţii online şi

instrumente video şi electronice pentru şedinţe şi pentru semnarea documentelor, asigurând astfel, pe cât

de mult posibil, distanţarea socială.

Toate măsurile recomandate de autorităţi au fost implementate în staţiile noastre de carburanţi, OMV şi

Petrom, de la măsuri stricte de igienă la mesaje despre prevenţie pentru clienţi şi închiderea temporară a

zonelor gastro, furnizând doar produse alimentare la pachet. Angajaţii din benzinării sunt dotaţi cu

dezinfectanţi, mănuşi de unică folosinţă şi măşti. În plus, compania a suplimentat livrarea de produse în

ambele reţele de distribuţie pentru a satisface nevoile clienţilor.

Avem experienţă dovedită în gestionarea crizelor, demonstrată de maniera de succes în care ne-am

desfăşurat activitatea pe perioada crizei economice din 2008-2009 şi a crizei preţului petrolului din 2014-

2016. Estimăm că modelul nostru de business integrat, cu rafinăria Petrobrazi pe lanţul valoric al petrolului

şi centrala electrică Brazi pe lanţul valoric al gazelor naturale, va contribui la susţinerea rezultatelor

noastre financiare.

Cu toate acestea, suntem conştienţi că, de data aceasta, ne aflăm în faţa unei situaţii de o dificultate fără

precedent, cu un context extrem de nefavorabil al preţului ţiţeiului, coroborat cu o situaţie economică în

curs de deteriorare, care impune măsuri adecvate şi luate la timp pentru a reduce impactul asupra poziţiei

noastre financiare. Prin urmare, vom creşte eforturile de prioritizare a investiţiilor, de optimizare a

portofoliului şi de reducere a costurilor, menţinându-ne angajamentul pentru siguranţă, pentru reducerea

amprentei de carbon şi pentru crearea de valoare pentru stakeholderii noştri.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite