O companie oferă firmelor, instituţiilor de învăţământ şi autorităţilor software gratuit pentru lupta împotriva Covid-19

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pentru a-şi ajuta clienţii să facă faţă provocărilor sociale şi economice din această situaţie excepţională generată de Covid-19, companiile SAP şi Qualtrics au lansat noi soluţii de Experience Management (XM) dedicate companiilor, instituţiilor de învăţământ, respectiv autorităţilor guvernamentale şi organizaţiilor de sănătate publică, pe care le pune gratuit la dispoziţia acestora.

Soluţiile vor ajuta pe de-o parte companiile şi angajaţii să facă faţă impactului muncii de la distanţă, iar pe de altă parte autorităţile, prin facilitarea pre-screening-ului de Covid-19, identificând cetăţenii cu risc ridicat şi îndreptându-i către resursele adecvate. Instituţiile de învăţământ pot utiliza, de asemenea, software-ul pentru a se asigura că elevii, studenţii şi profesorii sunt în siguranţă şi sănătoşi şi că îşi pot continua cursurile online într-un mod eficient.

„Ne aflăm în această situaţie împreună: angajaţi, angajatori, sector public sau privat. Modul în care gestionăm şi analizăm nevoile şi experienţele oamenilor devine critic pentru continuitatea mediului economic şi a societăţii în general, de aceea expertiza SAP şi Qualtrics este pusă acum la dispoziţia tuturor pentru a trece împreună peste această criză”, a declarat Irina Tache, HXM Sales Executive SAP România.

XM Remote Work Pulse - cum să-ţi ajuţi angajaţii să lucreze eficient de acasă 

Un număr în creştere de angajaţi lucrează de acasă, iar situaţia fără precedent generează incertitudine atât la nivel personal, cât şi profesional, mulţi dintre ei s-ar putea simţi copleşiţi în această perioadă. Aşadar, pentru companii devine tot mai importantă întărirea culturii organizaţionale, menţinerea unor legături strânse, comunicarea regulată şi rezolvarea sarcinilor de lucru într-un mod eficient. Pentru a veni în întâmpinarea acestora, SAP oferă gratuit companiilor soluţiile XM Remote Work Pulse, soluţii predefinite care acţionează ca un barometru live în înţelegerea nevoilor, provocărilor şi stărilor de sănătate psihică şi fizică a angajaţilor.

Public Health Covid-19 Pre-screening & Routing – pentru organizaţii de sănătate publică

În contextul pandemiei de Covid-19, publicul se confruntă cu o multitudine de informaţii: de la posibile simptome, incidente ale comunităţii, diverse reglementări etc. Volumul mare de apeluri către instituţiile şi organizaţiile guvernamentale creează o serie de provocări, de la imposibilitatea de a oferi tuturor celor în nevoie asistenţa solicitată, până la faptul că organizaţiile de sănătate publică au dificultăţi în a înţelege care sunt cele mai mari nelămuriri ale populaţiei şi a-şi concentra eforturile în aceste direcţii.

În acest sens, SAP oferă acces gratuit la soluţia XM Covid-19 Pre-Screening & Routing, soluţie pre-configurată, care poate ajuta organizaţiile şi publicul larg prin două măsuri: elaborarea unui sondaj care ajută la trierea nevoilor de informare ale publicului înainte de a suna departamentele publice de sănătate şi oferirea unui raport care prezintă clar topul celor mai solicitate informaţii şi volumul real al cererilor. Cu ajutorul acestei soluţii, organizaţiile pot beneficia de o reducere a numărului de apeluri, se pot concentra asupra pacienţilor aflaţi într-un stadiu critic şi îi pot direcţiona către resursele potrivite.

Healthcare Workforce Pulse XM Solution – pentru lucrătorii din sistemul de sănătate

Spitalele se confruntă în prezent cu un volum din ce în ce mai mare de pacienţi infectaţi, o cerere crescută de echipamente şi necesitatea de a acorda prioritate procedurilor şi operaţiunilor non-COVID-19. Soluţia Healthcare Workforce Pulse este concepută pentru a ajuta comunitatea medicală în lupta împotriva virusului COVID-19 pentru a răspunde rapid la feedback-ul angajaţilor, inclusiv la cererile de echipamente, problemele de siguranţă şi solicitările de sprijin emoţional.

Soluţia COVID-19 Dynamic Call Center Script a fost creată pentru a ajuta departamentele de call-center din sistemul de sănătate să ofere publicului informaţii şi răspunsuri relevante la întrebările acestora despre COVID-19. Angajaţii din call-center pot realiza un triaj iniţial al simptomelor, se asigură că apelanţii primesc cele mai relevante informaţii şi ţin sub supraveghere cei mai importanţi metrici: volumul de apeluri, subiectele de îngrijorare, locaţii geografice şi multe altele.

Remote Learning Pulse XM Solution – pentru elevi şi studenţi

Aceste soluţii ajută instituţiile de învăţământ să se asigure că elevii şi studenţii sunt sănătoşi şi pregătiţi pentru a face trecerea la programe de învăţare la distanţă. Higher Education: Remote Learning Pulse XM Solution (pentru colegii şi universităţi) şi K-12 Education: Remote Learning Pulse XM Solution (pentru grădiniţe, şcoli şi licee) constau în câte două sondaje – Snapshot şi Check-In – ambele create de cercetătorii Qualtrics XM. Fiecare dintre aceste sondaje vine, de asemenea, cu propriul său raport integrat.

Instituţiile de învăţământ au, de asemenea, posibilitatea să ia pulsul şi cadrelor didactice cu soluţia Remote Educator Pulse. Soluţia ajută managementul acestor instituţii să descopere dacă profesorii sunt pregătiţi pentru a preda cursuri la distanţă şi pentru a rămâne conectaţi în această perioadă de criză.

SAP realizează soluţii software pentru afaceri. În prezent, compania are peste 437.000 de clienţi în 180 de ţări. SAP România, subsidiara locală a SAP SE, şi-a început activitatea în 2002. Astăzi, circa 600 de companii din România utilizează soluţiile SAP, din industrii precum utilităţi, transporturi, bănci, asigurări, retail sau producţie. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite