O companie americană a lansat o platformă online în domeniul vânzărilor de maşini în Europa

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Shutterstock
FOTO Shutterstock

KAR Auction Services Inc. (NYSE: KAR), furnizor global de soluţii de repunere pe piaţă şi de tehnologie în domeniul auto, lansează platforma de licitaţii online ADESA Europe.

Noua platformă este rezultatul unui proces de rebranding al CarsOnTheWeb (COTW), companie cu sediul în Belgia achiziţionată de KAR în februarie 2019 şi devenită membru complet integrat al familiei KAR. 

Marca ADESA Europe extinde renumele şi reputaţia internaţională a familiei de companii KAR în afara Americii de Nord şi peste hotarele Regatului Unit, în Europa continentală. ADESA Europe va oferi în continuare clienţilor COTW o platformă online robustă pentru licitaţii în domeniul vânzărilor de maşini, astfel făcând legătura în mod eficient între constructorii de echipamente originale, proprietarii de flote, comercianţii şi distribuitorii din peste 50 de ţări. În 2018, 66.000 de vehicule au fost comercializate prin intermediul CarsOnTheWeb, iar România  s-a numărat printre cele mai importante cinci pieţe.

„Marca ADESA este recunoscută în America de Nord şi în Regatul Unit, iar CarsOnTheWeb conduce segmentul platformelor internaţionale de repunere pe piaţă pentru autovehicule din Europa continentală”, a declarat Benjamin Skuy, Vicepreşedinte Executiv KAR responsabil pentru pieţele internaţionale şi iniţiativele strategice. „Extinderea mărcii ADESA în toată Europa este cea mai bună modalitate de a ura bun-venit echipei CarsOnTheWeb în familia KAR. Sprijinită de soluţiile noastre tehnologice în domeniul auto, de bazele de date, de serviciile conexe şi de relaţiile industriale puternice ale companiei KAR, ADESA Europe va conduce şi va accelera evoluţia pieţei europene.”

Marca ADESA Europe se extinde pe fiecare piaţă unde desfăşoară operaţiuni de vânzare prin filialele sale din Belgia, Franţa, Germania, Italia, Olanda şi Spania.  

„Deja ne bucurăm de avantajele reputaţiei companiei KAR, iar acum, în calitate de marcă ADESA, avem posibilitatea de a continua dezvoltarea modelului nostru de afaceri cu rezultate dovedite şi profitabil”, a declarat Johan Meyssen, CEO ADESA Europe. „Devenind ADESA Europe, dispunem de capacitatea necesară pentru a oferi servicii eficiente, accesibile şi conectate la nivel global prin intermediul cărora vom continua să creştem şi să îmbunătăţim serviciile pe care le oferim clienţilor noştri.”

ADESA Europe oferă vânzătorilor şi cumpărătorilor de maşini din Europa o gamă largă de servicii de licitaţii de vehicule, de transport, finanţare şi asistenţă. Instrumentele online şi mobile ale companiei sunt disponibile în 19 limbi, inclusiv română şi oferă o gamă largă de funcţionalităţi, precum căutări în timp real, plasarea ofertelor, efectuarea plăţilor şi planificarea logistică. ADESA Europe oferă servicii complexe de tranzacţii compatibile cu regulile în materie de TVA, servicii de transmitere a documentelor şi asistenţă post-vânzare pentru tranzacţiile peste hotare, care reprezintă 97% din totalul acordurilor realizate prin intermediul platformei. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite