Ministrul Turismului: Frunza doamnei Udrea nu poate fi schimbată până în 2020

Ministrul Turismului: Frunza doamnei Udrea nu poate fi schimbată până în 2020

Ministrul Turismului, Bogdan Trif, a declarat miercuri, legat de logo-ul care promovează România, că exclude posibilitatea folosirii unei oi (aluzie la campania ministrului Agriculturii “Alege oaia”) şi că “frunza doamnei Udrea” nu poate fi schimbată.

Ştiri pe aceeaşi temă

"Nu susţin ideea ca România să fie promovată de o oaie. Iese din discuţie această idee. Din păcate, nu putem să modificăm încă frunza, pentru că a fost achiziţionată pe un proiect cu fonduri europene până în 2020. Din 2020 o să vorbim... dar cred că acum este ultima problemă despre care putem vorbi, dacă să înlocuim frunza cu altceva ca şi brand de ţară. Avem atâtea probleme importante pe care trebuie să le rezolvăm, încât asta este ultima, adică să ne gândim ce o să facem noi în 2020 cu frunza doamnei Udrea", a spus Trif, citat de Agerpres.
 
Brandul turistic al României a fost lansat pe 29 iulie 2010, la Expoziţia Mondială Shanghai 2010, sub sloganul "România - Descoperă grădina Carpaţilor". Identitatea vizuală a brandului este susţinută de elementul grafic frunza.
 
Ministerul Turismului, condus la acea vreme de către Elena Udrea, a ales ca asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres să realizeze acest brand.
 
La licitaţia organizată în 2009 au participat, alături de asocierea THR/TNS, compania Brandient, precum şi firmele de branding Landor, Future Brands, Siegel & Gale, care au fost descalificate în procesul de licitaţie. Consorţiul condus de Wally Olins a fost respins din cauza preţului mai mare, THR/TNS oferind cel mai bun preţ.
 
citeste totul despre: