
Numărul de tranzacţii cu carduri de masă în restaurante a crescut în prima jumătate a anului cu peste 24%, iar valoarea medie a unui prânz achitat cu carduri de masă Edenred este de 25 de lei, anunţă compania emitentă de carduri preplătite şi tichete de beneficii pentru companii şi salariaţi.
Peste 1.000.000 de angajaţi din România deţin
în prezent carduri de masă Edenred, dintr-un total de 1.300.000 de angajaţi
care beneficiază la locul de muncă de tichete de masă emise de Edenred.
Criteriile după care utilizatorii cardurilor
de masă aleg restaurantele în care vor lua masa sunt calitatea mâncării,
preţul, proximitatea faţă de locul de muncă, posibilitatea plăţii cu carduri de
masă şi specificul restaurantului (tip de bucătărie).
În general, preferinţele angajaţilor pentru
pauza de prânz cu carduri de masă se îndreaptă către restaurante independente,
cu meniuri creative si convenabile, precum şi către restaurante din mall-uri şi
din apropierea zonelor de afaceri, în zonele urbane mari.
„Obiceiurile alimentare ale angajaţilor români
s-au schimbat semnificativ în ultimii 3-5 ani, pauza de prânz începând să
devină o constantă a zilei de muncă, în special în zonele urbane mari.
Cardurile de masă, care permit plăţi rapide şi flexibile şi creşterea valorii
zilnice a tichetelor de masă la 15,18 lei, faţă de 9,57 lei în urmă cu 3 ani,
au susţinut puternic tendinţa angajaţilor de a lua masa de prânz în afara
locului de muncă. Angajaţii merg mai des împreună în pauza de prânz, au devenit
mult mai atenţi în criteriile de alegere a restaurantului şi sunt foarte
receptivi la calitatea ingredientelor, la opţiunile de meniuri speciale, la
promoţii, dar şi la design-ul şi atmosfera din restaurantele alese”, adaugă
Dana Sîntejudean.
De asemenea, angajaţii îşi îndreaptă din ce în ce mai mult alegerile către restaurante care propun meniuri sănătoase, preocuparea pentru o alimentaţie echilibrată fiind în creştere pentru angajaţi, indiferent de activitate, gen sau generaţie.
Edenred este cea mai mare companie din România
emitentă de soluţii de beneficii extrasalariale pentru angajaţi. Edenred emite
în România carduri şi tichete de masă, de cadouri, carduri şi vouchere de
vacantă, carduri şi tichete culturale, de creşă, tichete sociale, precum şi
carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri. Edenred are pe plan local
peste 35.000 de companii client, 1,5 milioane de angajaţi utilizatori ai
soluţiilor sale de beneficii şi 65.000 de comercianţi parteneri, deserviţi de o
echipă de peste 200 de angajaţi.
Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: