Kaufland România a lansat „Raftul Românesc”, zonă cu produse din carne de porc din România

Kaufland România a lansat „Raftul Românesc”,
zonă cu produse din carne de porc din România

Kaufland România a lansat „Raftul Românesc”, o zonă special amenajată în magazine, în care sunt expuse separat produsele din carne de porc românească pentru a încuraja clienţii să opteze pentru produse autohtone şi a susţine astfel economia locală.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Raftul Românesc” este un raion dedicat exclusiv produselor locale şi oferă un sortiment extins de 25 de produse din porc din România. Raftul Românesc este disponibil de azi în magazinele Kaufland din Bucureşti (Barbu Văcărescu şi Basarab), iar până la finalul lunii aprilie va fi prezent în toate cele 119 hipermarketuri din reţea.

„Misiunea noastră prin acest program este să dezvoltăm, în mod durabil, agricultura naţională şi bunăstarea animalelor în lanţul de aprovizionare şi să stimulăm creşterea producţiei interne de carne de porc. Este un model care sperăm să inspire, fiindcă ne arată că se poate să găsim la raft produse de la fermierii români la cele mai înalte standarde de calitate”, a declarat Valer Hancaş, Director Comunicare şi Corporate Affairs, Kaufland România.

În prezent, 60% din carnea de porc din vitrinele Kaufland este românească, compania reuşind prin acest program să reducă importurile.

„Raftul Românesc„ este parte din primul program naţional pentru carne românească, iniţiat de Kaufland, care ajunge astfel la peste 800 de porci preluaţi în fiecare zi, pentru a aproviziona magazinele din întreaga ţară cu carne de porc de provenienţă locală.

Astfel, Kaufland ajunge în anul 2018 la peste 200.000 de porci preluaţi pe an, cantitate care creşte treptat, obiectivul asumat pentru 2020 fiind de 300.000 de porci/an.

Prin acest program, Kaufland România oferă fermierilor români garanţia preluării integrale a porcilor crescuţi în ţara noastră, precum şi sprijin pentru dezvoltare şi consiliere.

Programul pentru mai multă carne românească la raft, implementat în magazine în cadrul Raftului Românesc, a fost inaugurat în 2017 de Kaufland România, în parteneriat cu Cooperativa Agricolă „Ţara Mea”, Comisia pentru Agricultură, Silvicultură şi Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, din dorinţa de a răspunde cu o soluţie la faptul că în România, 50% din carnea de porc din comerţ provenea din alte ţări şi de a susţine dezvoltarea agriculturii locale.

În numai câteva luni de la inaugurarea iniţiativei, din noiembrie 2017, şi până la amenajarea Raftului Românesc în magazine, Cooperativa Agricolă Ţara Mea, principalul partener al companiei din acest program, a înregistrat o creştere a business-ului pentru carnea de porc de peste 45%, reunind circa 100 de fermieri mici şi mijlocii pentru această categorie.

Acesta este primul program naţional cu circuit complet de la fermier la raft şi cuprinde doi piloni: pe de-o parte colectează integral carnea de porc de la fermierii români, iar pe de altă parte le oferă educaţie pentru dezvoltare. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările