Kaufland lansează primul card de loialitate pentru clienţi. Ce beneficii oferă

Kaufland lansează primul card de loialitate pentru
clienţi. Ce beneficii oferă

Kaufland România pune de astăzi la dispoziţia clienţilor un card de fidelitate, prin care vizitatorii fideli ai magazinului primesc reduceri substanţiale şi puncte bonus de loialitate.

Ştiri pe aceeaşi temă

Clienţii vor putea folosi atât un card digital, cât şi un card fizic. Cardul digital este disponibil în cadrul aplicaţiei mobile Kaufland – Oferte şi Noutăţi, care poate fi descărcată gratuit atât din App Store, cât şi de pe Google Play.

Cardul fizic poate fi ridicat de la Biroul de Informaţii din orice magazin Kaufland. Cardul fizic oferă doar accesul la promoţiile generale de loialitate.

Beneficiile pe care le oferă Kaufland Card:                                   

  • Acces la promoţii cu reduceri semnificative, create exclusiv pentru utilizatorii Kaufland Card;
  • Posibilitatea de a colecta şi folosi puncte bonus de loialitate, pentru achitarea produselor din campanii non-food;
  • Promoţii personalizate, în funcţie de obiceiurile de cumpărare ale fiecărui client – beneficiu unic în piaţă, ce va fi disponibil ulterior în cursul anului;
 

Reducerile de loialitate pentru utilizatorii Kaufland Card sunt considerabile, se pot cumula cu promoţiile standard şi sunt oferite în fiecare săptămână la altă categorie de produse.

Beneficiile - promoţiile de loialitate şi punctele Non-Food - vor fi acordate la casele de marcat, prin scanarea cardului digital sau fizic. În magazine, promoţiile de loialitate sunt semnalizate prin etichete speciale.

Prin integrarea cardului digital în aplicaţia mobilă Kaufland, clienţii pot avea acces la toate promoţiile disponibile (standard sau de loialitate), precum şi la reţete, la lista de cumpărături comună şi alte noutăţi. De asemenea, în aplicaţie îşi pot vizualiza oricând numărul de puncte bonus de loialitate acumulate şi campaniile promoţionale non-food active la care le pot folosi pentru a cumpăra mai ieftin.

„Am creat cardul digital pentru a oferi clienţilor toate beneficiile într-un singur loc, în cel mai uşor mod posibil. Ne-am dorit să simplificăm experienţa de cumpărături, punând la dispoziţie un alt mod de a interacţiona cu ofertele, unul modern şi suficient de dinamic pentru a fi luat oriunde de clienţi, direct pe telefon. Încurajăm folosirea cardului digital, fiindcă este un instrument sustenabil”, declară Valer Hancaş, Director Comunicare şi Corporate Affairs Kaufland România. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: